Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

News

Ciężarowy rozmach Coca-Coli

Coca Cola po raz kolejny wystartowała z ciekawą przedświąteczną kampanią promocyjną. Przez Polskę mkną bowiem słynne czerwone ciężarówki, które odwiedzają duże miasta wywołując furorę wśród mieszkańców. W ubiegłą niedzielę ciężarówka pojawiła się na poznańskim jarmarku świątecznym.

więcej

Rozmowa

Sternal International - Nawilżanie tworzy klimat

Nawilżanie jest jak muzyka, tworzy klimat - mawia Adam Sternal, właściciel firmy Sternal International. Przedsiębiorstwo dostarcza swoim klientom najnowocześniejszych technologii do efektywnego nawilżania powietrza, redukcji zapylenia, a także napięcia elektrostatycznego i temperatury...

Szanse rozwoju OOH. Kampanie reklamowe na dworcach

Dworce kolejowe w Polsce rocznie odwiedza kilkadziesiąt milionów pasażerów oraz klientów galerii handlowych, które coraz częściej sąsiadują z dworcami. Nowoczesne przestrzenie i ich atrakcyjna lokalizacja sprawiają, że kolejowe obiekty stają się doskonałą przestrzenią reklamową.

Rozmowa z Piotrem Kaczorowskim z firmy Bluejet

Z Piotrem Kaczorowskim, współwłaścicielem firmy Bluejet, projektującej materiały POS i produkującej je na maszynie Fujifilm INCA Onset S20, o możliwościach technologicznych i kreacyjnych, jakie posiada nowoczesne przedsiębiorstwo, rozmawiał Krzysztof Koc z VISUAL COMMUNICATION.

Świat kreacji

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama

Reklama

Konferencje

Partnerzy

Felieton

Ekrany dotykowe: przyszłość technologii haptycznej

Ekrany dotykowe (touchscreen) stały się nieodłączną częścią naszej codzienności. Wielu spośród nas widziało już małe dzieci, które – wziąwszy do rączek papierową...

Duzi mogą

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami, a może nawet w Krakowie, brałem udział w pewnej sesji marketingowo-naukowej z elementami korupcji (darmowe jedzenie dla uczestników), zorganizowanej przez grupę towarzystw ubezpieczeniowych dla przedstawiciel agencji reklamowych.

Miejsce reklamy

Tych wszystkich Czytelników, którzy chcieliby się w tytule tegoż felietonu dopatrywać jakiejś głębokiej metafory, a w związku z tym na samym tytule zakończyć lekturę, spieszę uspokoić. Nie jestem w nastroju do metafor, więc tekst nie będzie poruszał zagadnień ontologicznych i omawiał...

Zmiana mechanika

Na początek mała dygresja, dotycząca praktycznie wszystkich posiadaczy pojazdów samochodowych. Otóż zapewne każdemu z Was zdarzyło się przynajmniej raz w życiu zmienić mechanika – z przyczyn różnych, niekoniecznie z powodu tego, iż ten poprzedni był po prostu do bani.

Lord Finchley

Nie po raz pierwszy zdarza się, że muszę zacząć felieton od wytłumaczenia się z jego tytułu. Swoją drogą  to niezły zabieg techniczny...