Zrównoważone zakupy

© Carrefour

Z okazji Dnia Ziemi Carrefour wprowadził zmiany na swoich stoiskach tradycyjnych, w działach warzyw i owoców oraz piekarni. Od 22 kwietnia sieć zachęca swoich klientów do regularnych zakupów produktów na wagę do własnych opakowań, oferując im w zamian znaczne zniżki na asortyment świeży oraz pudełka i worki wielokrotnego użytku. Działaniom tym towarzyszyły liczne akcje marketingowe w postaci displayów i POSów, które objaśniały klientom cel przedsięwzięcia.Wszystko to w ramach akcji “Weekend dla Ziemi”, który miał miejsce w dniach 22-24 kwietnia. Osoby chcące kupować bardziej odpowiedzialnie, mogły zakupić wytrzymałe opakowania wielokrotnego użytku marki Carrefour, które nadają się do zakupu na wagę owoców, warzyw, serów, wędlin, mięsa, ryb, produktów garmażeryjnych oraz pieczywa. Opakowania i worki były dostępne przez cały weekend we wszystkich hiper- i supermarketach sieci z rabatem 25% dla wszystkich osób, które zakupią choć jeden produkt z lady tradycyjnej, stoiska owocowego i warzywnego lub piekarni. Klienci, którzy już wcześniej zaopatrzyli się w opakowania lub worki Carrefour, mogli skorzystać z 25% rabatu na wybrane produkty na wagę, takie jak m.in. ser królewski, szynka z indyka, chleb fitness czy ziemniaki marki Jakość z Natury. “Weekend dla Ziemi” wpisuje się w program “Droga do Zero Waste” Carrefour, który koncentruje się na ograniczeniu zjawiska marnowania jedzenia, generowaniu mniejszych ilości odpadów oraz wykorzystywaniu opakowań wielokrotnego użytku, co ma przełożenie na zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska. Projekt zakłada zarazem akcje edukacyjne, rozwiązania biznesowe, jak i innowacje wpływające na bardziej ekologiczny charakter sklepów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama