Backlight w stylu eko

© AMS

Do portfolio prośrodowiskowych rozwiązań oferowanych przez AMS dołączył Eko Backlight. Nowa oferta składa się z energooszczędnego oświetlenia LED i ekologicznego druku materiałów reklamowych i umożliwia jednocześnie zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania reklam w późnych godzinach nocnych. AMS jako jedyna firma reklamy OOH na polskim rynku posiada w swojej ofercie system inteligentnych backlightów, sterowanych on-line. Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwoli w skali roku ograniczyć emisję dwutlenku węgla o ok. 684 tony, zaś emisję pyłów nawet o 6 ton. Ponadto kampania Eko Backlight drukowana jest na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem farb lateksowych, które nie wpływają negatywnie na późniejszy recykling. Dodatkowo od stycznia 2021 roku firma uzyskła certyfikat Eko Biznes potwierdzający, że zakupiona od Tauron energia pochodzi z niskoemisyjnych źródeł.

Na ofertę Eko składają się ponadto: system wiat z dachami rozchodnikowymi w czterech miastach, eko-słupy - największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną oraz Busback - miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu Eko Inicjatywa AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty