Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

“Gotuj się do sportu”

© Benefit Systems

Marka MultiSport, należąca do firmy Benefit Systems, zaprezentowała nową kampanię pod nazwą „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został Robert Makłowicz. Słynny krytyk kulinarny zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. Według badania „MultiSport Index Pandemia”, brak dostępu do infrastruktury sportowej stał się przyczyną ograniczenia częstotliwości treningów przez 43 procent aktywnych fizycznie Polaków. Wśród nich aż 74 procent odczuło negatywny wpływ tej zmiany na swoje samopoczucie, 65 procent na zdrowie, a 61 procent na sylwetkę.

Kreacje związane z kampanią pojawią się w mediach społecznościowych oraz w reklamach digitalowych. Drugim elementem kampanii będą spoty radiowe, w których zaprezentowane zostaną proste przepisy na powrót do aktywności fizycznej. Głównym celem kampanii jest przekonanie Polaków, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń czy też ulubioną dyscyplinę sportową.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama