Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Pocałunek rywali

W Finlandii pojawiły się billboardy fast-foodowej sieci Burger King w ramach tygodnia Helsinki Pride. Przedstawiają one króla burgerów całującego się z Ronaldem McDonaldem, ikoną sieci McDonald’s. Kampania jest nie tylko wyrazem sympatii pomiędzy sieciami, które nieustannie ze sobą rywalizują, ale również promuje równość i wolność bycia niezależnie od pochodzenia czy orientacji. Głównym mottem kampanii jest hasło „Miłość zwycięża wszystko”. Jak twierdzi Kaisa Kasila, menadżer Burger Kinga w Finlandii, marka zawsze opowiadała się za równością, miłością i prawem każdego do bycia takim, jaki jest. A poprzez ukazanie pocałunku dwóch rywalizujących ze sobą firm, Burger King chciał pokazać, że miłość zawsze zwycięża.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama