Pocałunek rywali

W Finlandii pojawiły się billboardy fast-foodowej sieci Burger King w ramach tygodnia Helsinki Pride. Przedstawiają one króla burgerów całującego się z Ronaldem McDonaldem, ikoną sieci McDonald’s. Kampania jest nie tylko wyrazem sympatii pomiędzy sieciami, które nieustannie ze sobą rywalizują, ale również promuje równość i wolność bycia niezależnie od pochodzenia czy orientacji. Głównym mottem kampanii jest hasło „Miłość zwycięża wszystko”. Jak twierdzi Kaisa Kasila, menadżer Burger Kinga w Finlandii, marka zawsze opowiadała się za równością, miłością i prawem każdego do bycia takim, jaki jest. A poprzez ukazanie pocałunku dwóch rywalizujących ze sobą firm, Burger King chciał pokazać, że miłość zawsze zwycięża.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty