Zielona reklama

© AMS

Firma Lenovo Polska we współpracy z AMS rozpoczęła kampanię promocyjną, której celem jest zwrócenie większej uwagi na ekologiczne podejście w korzystaniu z komputerów przenośnych. W ramach akcji na terenie Warszawy powstało jedenaście nowych Eko wiat, na których mieszkańcy miasta mogą oglądać laptopy firmy Lenovo z serii ThinkPad - X1 Nano oraz X1 Carbon, wyposażone w usługę równoważącą emisję CO2 do atmosfery. To kolejny krok Lenovo w dążeniu do zapewnienia kompensacji wpływu działalności na planetę dzięki promowanej przez markę usłudze CO2 Offset, w ramach której klient otrzymuje gwarancję kompensacji emisji CO2 opartej na obliczeniu wagi faktycznej emisji dwutlenku węgla przez urządzenie do atmosfery. Producent skorzystał z możliwości przeprowadzenia kampanii na stworzonych wspólnie z AMS wiatach pokrytych zielonym dachem, które redukują CO2, magazynują wodę deszczową w zabetonowanym środowisku miast, obniżają temperaturę pod wiatą w upalne dni i są przyjazne dla ptaków. Ponadto plakaty umieszczone na nośnikach Premium Citylight AMS biorących udział w kampanii, zostały wydrukowane na papierze G-print. Jest to papier wyprodukowany w pełni z naturalnych składników, poddawany w 100% recyklingowi, a proces jego powstawania jest neutralny pod względem emisji CO2.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama