Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

W amerykańskim stylu

Wyświetlacze microLed marki Sony Crystal Led trafiły właśnie do studia niezwykle popularnej telewizji FOX News. Zapewnią one niezrównaną jakość obrazu przy świetnym kontraście i wysokim zakresie dynamiki. System wyświetlaczy Sony CLed zainstalowano w nowo uruchomionym studiu FOX w Turcji. Będzie on pełnił rolę tła w czasie wiadomości telewizyjnych, które każdego dnia gromadzą przed ekranami miliony widzów i otrzymują bardzo wysokie noty w ich ocenie. Nowy system ułatwi pracę prezenterom stacji. Stanowi interaktywne tło, do którego można podejść na małą odległość bez pogorszenia integralności obrazu rejestrowanego przez kamery. Wyświetlacz Sony CLed ma rozdzielczość 1,8 x 4,8 tys. pikseli — optymalną w środowiskach tego rodzaju. Kąt widzenia obrazu wynosi niemal 180 stopni, co zapewnia prowadzącym więcej swobody i twórczych możliwości podczas emisji programu. Integrację systemu przeprowadziła współpracująca z Sony firma InOnTo A.S. ze Stambułu. Znakomity kontrast i duży zakres dynamiki sprawiają, że w obrazie z kamery uzyskuje się prawdziwą czerń. Budowa tła do studia i zapewnienie jego bezproblemowego działania wymagały dobrej znajomości branży. Było to ambitne przedsięwzięcie, które zrealizowano dzięki ścisłej współpracy z ekspertami technicznymi stacji. Warto zauważyć, że systemy wyświetlaczy CLed używane są zazwyczaj przez najbardziej wymagających klientów w takich obiektach, jak sale konferencyjne, muzea, salony ekspozycyjne, recepcje w biurach, pracownie projektowe czy placówki badawczo-naukowe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama