Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Interviews

  • Sternal International - Nawilżanie tworzy klimat
  • Nawilżanie jest jak muzyka, tworzy klimat - mawia Adam Sternal, właściciel firmy Sternal International. Przedsiębiorstwo dostarcza swoim klientom najnowocześniejszych technologii do efektywnego nawilżania powietrza, redukcji zapylenia, a także napięcia elektrostatycznego i temperatury...

    więcej »
  • Szanse rozwoju OOH. Kampanie reklamowe na dworcach
  • Dworce kolejowe w Polsce rocznie odwiedza kilkadziesiąt milionów pasażerów oraz klientów galerii handlowych, które coraz częściej sąsiadują z dworcami. Nowoczesne przestrzenie i ich atrakcyjna lokalizacja sprawiają, że kolejowe obiekty stają się doskonałą przestrzenią reklamową.

    więcej »
  • Rozmowa z Piotrem Kaczorowskim z firmy Bluejet
  • Z Piotrem Kaczorowskim, współwłaścicielem firmy Bluejet, projektującej materiały POS i produkującej je na maszynie Fujifilm INCA Onset S20, o możliwościach technologicznych i kreacyjnych, jakie posiada nowoczesne przedsiębiorstwo, rozmawiał Krzysztof Koc z VISUAL COMMUNICATION.

    więcej »
  • TabKiosk
  • Codziennie wielu specjalistów od marketingu głowi się nad tym, jak skuteczniej otworzyć się na nowoczesnego klienta, co robić, by  komunikacja z nim była naprawdę udana, by przy jej okazji wypromować produkt lub usługę, zebrać opinie czy zwyczajnie wesprzeć sprzedaż…

     

     

     

    więcej »
  • System Lokalizator
  • System, stworzony przez firmę IMS r&d, jest przeznaczony do zastosowania w galeriach handlowych i centrach rozrywki. Konstrukcja opiera się na wielkoformatowych monitorach dotykowych, wyposażonych w dedykowane oprogramowanie.

    więcej »
  • Leasing w poligrafii
  • Branża leasingowa odnotowała w zeszłym roku rekordowe wyniki. Wartość sfinalizowanych transakcji w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosła o 21%. A w najbliższym czasie jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku będą maszyny, także te używane w poligrafii. Dlaczego warto zdecydować się na leasing, wybierając maszynę drukującą i na czym on właściwie polega?

    więcej »
  • Trafić pod strzechy. Wywiad ze Sławomirem Harazinem.
  •  

    „Digital Signage to środowisko, które wciąż dojrzewa. Dlatego też chcemy zbudować podwaliny tego rynku, choć wiemy, że to będzie trudne.” Ze Sławomirem Harazinem, Wiceprezesem Zarządu Action rozmawia Łukasz Mikołajczak.

    więcej »
  • Wymowne infokioski. Inne oblicze wywiadu.
  •  Jest jedno słowo, którym wszyscy powinniśmy kierować się jak regułą – wzajemność – powiedział Konfucjusz. Istnieje zespół, w Polsce, w XXI wieku, realizujący to antyczne chińskie założenie. Firma infomiasto.com tworzy infokioski bez barier, które pozwalają na dystrybucję treści w profesjonalny, preferencyjny (i przyjazny!) sposób.

    więcej »
  • Specjaliści od optimum. Rozmowa z Barbarą Braun-Metz
  • Coraz więcej producentów decyduje się na wysokojakościowe rozwiązania do druku cyfrowego. W takim przypadku jakość kolorów oferowana klientowi musi być optymalna. Jednak kalibrowanie i optymalizowanie systemów cyfrowych nie należy do najprostszych zadań. ColorLogic proponuje wobec tego platformę ZePrA, pomocną w zarządzaniu barwą.

    więcej »
  • Prawidziwy superblat. Rozmowa z Krzysztofem Osińskim.
  • Przed rokiem na polskim rynku pojawiła się marka StołyMultimedialne.PL. Stworzył ją zespół pasjonatów, który zdobywał doświadczenie w branży Digital Signage już od 2011 roku, specjalizując się w projektach z wykorzystaniem multimedialnych nośników informacji. O interaktywnych rozwiązaniach, jakie oferują StołyMultimedialne.PL, opowiedział nam Krzysztof Osiński, reprezentant marki.

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Małe kroczki dla wspólnego dobra

    Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

    Reklama