Ogólnopolska kampania outdoorowa. Bioderma dla każdego

© Bioderma

Marka Bioderma rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię promującą wybrany kosmetyk marki, którym jest balsam emolientowy Bioderma Atoderm Intensive Baume. Oprócz kampanii w formie OOH firma promuje swój produkt w przestrzeni wirtualnej, w radiu oraz w prasie.

Reklamy produktu marki
pojawią się na nośnikach citylight w 17 miastach Polski. Hasło kampanii to „Najbliższy skórze. Atoderm”. Zadaniem kampanii jest budowanie świadomości marki, a także przedstawienie trzech sposobów działania produktu. „To pierwsza kampania marki Bioderma realizowana na nośnikach typu OOH. Celowo wybraliśmy właśnie takie rozwiązanie, ponieważ gwarantują nam szerokie dotarcie do bardzo zróżnicowanego odbiorcy, na którym nam zależy” powiedziała Elżbieta Kicińska-Baran, dyrektor generalny Naos Poland. Kreacja do kampanii jest adaptacją globalnej kampanii linii Atoderm, opracowanej przez centralę marki Bioderma. Przedsięwzięcie przygotowały agencja Up, która jest autorem hasła kampanii realizowanej w Polsce i dom mediowy PRO Media House, odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama