Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Buty w zamian za butelki

© Adidas

Marka Adidas przeprowadziła nową kampanię, w ramach której można było uzyskać kupon na zakup ekologicznego modelu obuwia o nazwie Stan Smith w zamian za butelki z tworzyw sztucznych. Nietypowa akcja promocyjna miała miejsce we flagowych sklepach marki w Paryżu i Nowym Jorku. Tam właśnie umieszczono specjalne automaty umożliwiające dokonanie zwrotu butelek, za które można było otrzymać kupon rabatowy. Za realizację kampanii odpowiadała agencja LBB Online. 

Nowy model obuwia odzwierciedla założenia marki adidas, która zmierza do tego, by ograniczyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych - cholewka butów wykonana została w 50 procentach z materiałów pochodzących z recyklingu. Do 2024 roku adidas chce wykorzystywać tylko poliester pochodzący z recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama