Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Drzewa na wagę złota

© National Geographic Polska

Do wydania nowego numeru National Geographic Polska nie ścięto ani jednego drzewa - majowe wydanie zostało w całości wydrukowane na ekologicznym papierze. Papier z którego powstała gazeta pochodzi w całości z recyklingu i posiada certyfikat Blue Angel przyznawany firmom, które skupiają się na produkcji i przetwarzaniu surowców pod kątem ograniczania jej wpływu na środowisko naturalne. Co więcej, polska edycja National Geographic powstaje w drukarni Quad, która jest w całości zasilana energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

„Naszą misją jest zwiększać świadomość konsumentów, czyli nas wszystkich, na temat tego, jak kupowane przez nas produkty, podejmowane działania, codzienne wybory wpływają na stan naszej planety. Dbałość o naturę i zdrowie planety skłoniła nas również do kolejnych proekologicznych działań. Od tego wydania magazyn National Geographic zmienia papier na ekologiczny całkowicie wyprodukowany z makulatury. Majowe wydanie National Geographic Polska jest w całości poświęcone oceanom, ich tajemniczej głębi i znaczeniu, jakie mają dla nas. Opowiadamy o historii ich eksploracji, najnowszych odkryciach, nękających je problemach. O ich przyszłości, z którą związany jest również dobrostan naszego gatunku” - podkreśla Agnieszka Franus, redaktor naczelna magazynu. Majowemu wydaniu towarzyszyć będzie także kampania promocyjna wydawnictwa Burda Media Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama