Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Drzewo za reklamę

© AMS

Firma AMS wprowadziła do swojej oferty ekologiczne rozwiązanie Eko Premium CityLight. Jak podkreśla, wraz z każdym nośnikiem wykorzystanym w kampanii AMS w imieniu reklamodawcy posadzi drzewo. Nowy produkt to kolejny krok w zielonej strategii AMS.

Eko Premium CityLight to nośnik reklamowy umieszczony wyłącznie w wiacie przystankowej wyposażonej w zielony dach, który ogranicza stężenie dwutlenku węgla w powietrzu. Dzięki specjalnym oznakowaniom wiata jest bezpieczna dla ptaków. Ponadto nośniki wiat wyposażone są w energooszczędne oświetlenie LED. „Już jedno zasadzone drzewo przyczynia się do redukcji 6 kg dwutlenku węgla rocznie. Dodatkowo, każdy reklamodawca będzie otrzymywał certyfikat, potwierdzający włączenie się w akcję – zasadzenie drzew, czyli realizację wartości dodanej towarzyszącej kampanii na Eko Premium Citylightach” – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama