Outdoor z recyklingu

© Nestlé

Od 2021 roku firma Nestlé w Wielkiej Brytanii będzie używać papier pochodzący z recyklingu w swoich kampaniach outoorowych. W ramach wspólnego zobowiązania Nestlé i agencji reklamowej Posterscope, wszystkie plakaty będą wykonane w oparciu o ekologiczne techniki drukowania na papierze w 100 procentach pochodzącym z recyklingu. Kampanie marki Nestlé wykorzystujące nowy format reklamy obejmą promocję produktów marek Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé. Wykorzystanie papieru pochodzącego z recyklingu w kampaniach OOH było możliwe po miesiącach badań badawczo-rozwojowych, które potwierdziły zachowaną jakość materiału z recyklingu. Tym samym producent jest pierwszą firmą w kraju, która do swoich kampanii reklamowych będzie korzystać z papieru pochodzącego z recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty