Galeria Plakatu AMS. Zwyciężczyni 24. edycji konkursu

© AMS

Sandra Różycka wygrała 24. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem “Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Jury wyróżniło jeszcze 5 prac – dwie autorstwa Rozalii Michalskiej, oraz prace Magdaleny Wosik, Natalii Leśniak i Anny Czochary.

 

Zadaniem uczestników konkursu było zaprojektowanie plakatu, dającego odpowiedź na pytanie, jak żyć odpowiedzialnie i zarazem wygodnie. Prace uczestników poruszyły wiele istotnych tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem, odpowiedzialnością za otoczenie, czy zaangażowaniem społecznym. 24. edycja konkursu pokazała, że artyści wciąż myślą kreatywnie oraz stosują różnorodne formy ekspresji. Nagrodę specjalną, ufundowaną przez Grupę Żabka, partnera głównego konkursu, zdobyła Katarzyna Panek. Partner wspierający tej edycji, którym było Miasto Stołeczne Warszawa, nagrodził plakat Katarzyny Czapskiej za plakat najcelniej promujący ideę wolontariatu jako najbardziej bezpośredniej formy troski o relacje społeczne i otoczenie. Tegoroczną edycję wspomogły organizacje takie jak EY Polska, Grupa Żabka, Miasto Stołeczne Warszawa, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Gazeta.pl, NowyMarketing.pl i „Vogue”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama