Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Wielki format na tip top

Canon współpracuje z OneVision w zakresie oferowania przepływu pracy w zakresie druku wielkoformatowego. Canon Production Printing nawiązał współpracę ze specjalistą ds. oprogramowania do druku OneVision, aby zaoferować swoim klientom w Europie produkcję wysokiej jakości grafik wielkoformatowych. Klienci będą mogli teraz zautomatyzować produkcję, aby wydajniej prowadzić swoje operacje. Korzystając z Wide Format Automation Suite firmy OneVision, firmy obsługujące urządzenia Canon z serii Roll-to-Roll i płaskie plotery Arizona będą teraz w stanie zwiększyć swoją produktywność i zmniejszyć straty. Oprogramowanie OneVision działa od momentu otrzymania zamówienia. Automatycznie pobiera dane zlecenia, tworzy pliki wydruku i sprawdza je pod kątem 130 różnych kryteriów błędów, automatycznie korygując zidentyfikowane defekty. Zarządzanie kolorami jest również zoptymalizowane. Oprogramowanie Wide Format Automation Suite umożliwia tworzenie w kilka sekund doskonałych plików gotowych do drukowania. Zautomatyzowane zagnieżdżanie i normalizacja danych usuwają złożoność obsługi plików, przyspieszają RIP i czas drukowania, a także optymalizują całą dostępną przestrzeń na nośniku poprzez automatyczne rozmieszczanie grafiki na dowolnym rozmiarze wydruku. Oprogramowanie przygotowuje również materiał do procesu uszlachetniania, automatycznie generując pliki PDF z liniami cięcia. Wszystkie te procesy wykonane są z wysoką dokładnością, ponadto minimalizuje się straty. Szeroki format pakietu automatyzacji OneVision zapewnia szybką realizację zadań. Klienci mogą zautomatyzować produkcję w celu wydajniejszego prowadzenia działalności, zwiększenia wolumenu wydruków i zwiększenia zysków. W połączeniu z operacjami sprzedaży bezpośredniej OneVision stanowi także nową szansę biznesową dla kanałów partnerskich.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama