Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Uliczna galeria sztuki

Warszawska firma marketingowa Focus Media Group postanowiła wykorzystać przestrzeń otaczającą jej główną siedzibę na Saskiej Kępie, tworząc na swoim ogrodzeniu uliczną wystawę. Kreatywne rozwiązanie w postaci pierwszej z cyklicznych wystaw pozwoliło ożywić płot pracami, które łączą w sobie cechy sztuki i komunikacji marketingowej.

Wystawa ma być także formą rozrywki, pobudzając kreatywność i wyobraźnię wszystkich tych, których życie miejskie i towarzyskie zostało zatrzymane przez panującą pandemię.

„Wierzymy, że jest to świetny pomysł na ożywienie przestrzeni wspólnej, a także pewien akt otwarcia się naszej organizacji na mieszkańców, naszych sąsiadów, przechodniów, turystów. To również idea promowania projektów artystycznych, za którymi stoją dodatkowe wartości, jak choćby społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność za dobro wspólne. Do tego nawiązują zresztą prace, które już możemy oglądać” – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający w Focus Media Group.

Pierwsza wystawa składa się z prac przygotowanych do trwającej kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża. Ich autorem jest Piotr Zawałło, dyrektor kreatywny w Focus Media Group. Jego prace noszą tytuł „Piękno żywiołów” i podkreślają, że żywioły są jednocześnie piękne i niezwykle niebezpieczne, dlatego nie należy ich ignorować. Zamysł akcji wyjaśnia także zamieszczona niedaleko tablica informacyjna.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama