Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa jakość PrecisionCore

© Epson

Firma Epson zapowiedziała wprowadzenie na rynek dwóch nowych głowic drukujących do druku wysokiej jakości oznakowań. Są to pierwsze głowice PrecisionCore wyposażone we wbudowaną grzałkę. Jak podaje producent, nowe głowice serii T będą dostępne w drugiej połowie roku obrotowego 2021, kończącego się w marcu 2022.
T3200-U3 umożliwia druk czterokolorowy CMYK z dużą prędkością z jednej głowicy drukującej. Wbudowany podgrzewacz umożliwia drukowanie przy użyciu atramentu UV o dużej lepkości, co rozszerza zakres możliwych zastosowań, szczególnie w branży oznakowań i opakowań. Wersja dwukolorowa, T1600-U3, zostanie wprowadzona na rynek w tym samym czasie. Model T3200 jest wyposażony w precyzyjnie zaprojektowany mechanizm pozycjonujący, który według firmy pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ nie wymaga konstruowania mechanizmu określającego odstępy między głowicami drukującymi ani regulacji podczas instalacji. Obie głowice T3200 i T1600 mają szerokość druku wynoszącą 67,2 mm oraz piezoelektryczny siłownik umożliwiający wyrzucanie większych kropel atramentu przy wyższych częstotliwościach. Ma to ułatwić szybsze drukowanie bez uszczerbku dla jakości obrazu i łatwości instalacji. Ponadto firma Meteor Inkjet potwierdziła, że pracuje nad elektroniką i oprogramowaniem dla głowic drukujących dla głowic serii T, jak również dla nowej głowicy D3000, która jest pierwszym systemem firmy Epson, która obsługuje obieg atramentu na poziomie dyszy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama