Aldi ma to coś!

© Aldi

Sieć sklepów Aldi wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Aldi ma to coś”. Celem akcji jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się „coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję”. Podczas kampanii wykorzystanych zostanie ponad 2000 nośników, które pojawią się w 96 miastach w Polsce, a reklama sieci będzie widoczna na autobusach w wybranych miastach oraz na wyświetlaczach bankomatów, DOOH (Digital out of Home) w metrze i na dworcach w dużych miastach oraz w internecie i telewizji. Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat i iProspect.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama