Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Drugie życie twoich rzeczy

Data publikacji: grudzień 2016

Organizacja charytatywna Goodwill zainicjowała kampanię społeczną, która ma zachęcić ludzi do oddawania zbędnych, nieużywanych przedmiotów na cele charytatywne. Seria obrazków przedstawiających miniaturowe figurki robotników pracujących przy przedmiotach codziennego użytku, jak skórzany pasek, koszula, but, gitara czy komplet garnków ma uświadomić odbiorcom, że nawet małe, z pozoru nieważne dary mogą odmienić czyjeś życie i zapewnić komuś warunki do rozwoju, także zawodowego.

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama