Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zdrowie w sieci DOOH. AMS współpracuje z Onkofundacją Alivia

AMS i Onkofundacja Alivia nawiązały długofalową współpracę. W ramach wspólnych działań w Światowy Dzień Zdrowia, który był 7 kwietnia, w sieci Digital OOH miała swoją premierę nowa kategoria kontentowa pod tytułem Zdrowie.

 

AMS od lat cyklicznie współpracował z Onkofundacją Alivia w ramach wydarzeń związanych z profilaktyką zdrowia. W miesiącu świadomości raka piersi (październiku) w sieci digital spółki AMS wyemitowano 3 miliony treści poświęconych profilaktyce onkologicznej. W lutym z okazji Dnia Walki z rakiem w ciągu trzech dni na nośnikach AMS w 70 miastach Polski opublikowano ponad pół miliona różnych treści edukacyjnych. Po sukcesie tych akcji AMS zdecydował o rozszerzeniu współpracy z fundacją i czterokrotne zwiększenie liczby emitowanych spotów kontentowych. Treści dostarczane przez Alivię dotyczą profilaktyki, wskazówek żywieniowych, zdrowego stylu życia i będą tworzyły nowy wymiar kategorii kontentowej Zdrowie.

 

AMS zwraca szczególną uwagę na aspekty innowacyjnych, cyfrowych rozwiązań i działania edukacyjnego z obszaru społecznej odpowiedzialności. Dzięki temu dociera z wartościowym kontentem do 18,5 miliona osób w Polsce. Z wyników testu analizy Digital OOH przeprowadzonego przez Gemius wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6 procent zasięgu mierzonego wskaźnikiem OTS i liczonego dla ogólnopolskiej populacji w wieku od 7 do 75 lat. Onkofundacja Alivia poprzez współpracę z AMS może skutecznie dotrzeć ze swoim przekazem do wielu osób. Jak podkreśla Agnieszka Dolna z Onkofundacji Alivia „O profilaktyce i badaniach trzeba rozmawiać, a przestrzeń miasta jest do tego idealnym miejscem”.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama