Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Jeszcze się przytulimy!

Zalando, europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, rozpoczęła nową kampanię reklamową, która podkreśla moc uścisku w tych trudnych i niepewnych czasach. Kampania pod nazwą „We will hug again” ma być wyrazem nadziei i solidarności ludzi w całej Europie, którzy przez pandemię zostali oddzieleni od swoich najbliższych.

Optymistyczne przesłanie zostanie przedstawione na wielu formatach: od fotografii, po bannery i murale, które będzie można znaleźć w wielu europejskich miastach. Każde z ujęć prezentuje dwie postacie, które wzajemnie się przytulają i pokazują, że w obecnych czasach nawet najprostszy wyraz sympatii, taki jak uścisk, może przynieść dużo siły.

Na zdjęciu znajduje się mural Zalando wykonany w Szwecji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama