Śmierć to nie statystyka

© Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kilkutygodniową akcję społeczną pod hasłem „Śmierć to nie statystyka”. Akcja skierowana jest w pierwszej kolejności do kierowców samochodów, jako do najliczniejszej grupy użytkowników pojazdów na drogach stołecznych oraz głównych sprawców wypadków. Kampania prezentowana jest na kilkudziesięciu autobusach miejskich - jako skuteczny nośnik umożliwiający dotarcie do grupy docelowej.

„Ze względu na trwającą pandemię w minionym roku zauważalnie spadło natężenie ruchu na stołecznych ulicach. Tym bardziej alarmujące jest, że po raz pierwszy od lat wzrosła liczba osób, które poniosły śmierć w wypadkach drogowych. Warszawa nie pozostaje obojętna. Poprawa bezpieczeństwa to główny priorytet przy wszystkich inwestycjach drogowych. Wiele zależy jednak od samych uczestników ruchu. Dlatego wraz z początkiem marca inaugurujemy nową kampanię społeczną” - mówi Michał Olszewski, zastępca prezydenta m.st. Warszawy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty