Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

No Plan B!

© Q&A Communications

Na jednym z przystanków tramwajowych w Poznaniu pojawiła się nowa instalacja będąca częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, organizowanego przez agencję Q&A Communications. Odbędzie się ono 11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design w Poznaniu pod hasłem „No Plan B”. Do motta wydarzenia nawiązuje także umieszczona na przystanku instalacja z ubrań, które zostały zebrane przez agencję, a które nie są już potrzebne ich właścicielom. Odzież została umieszczona w gablocie nośnika premium citylight. Po zmianie instalacji zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie „No Plan B”. Drugie życie nada ubraniom firma Zodzysq, która w myśl idei upcyklingu wykorzystuje materiały, które straciły swoje dotychczasowe zastosowanie, do produkcji zupełnie nowych produktów.

„Myślą przewodnią tegorocznego spotkania jest „No Plan B”. W sposób bezpośredni odnosi się do przyjaznej planecie i ludziom postawy, którą powinny przyjąć firmy w najbliższym czasie. Hasło sugeruje brak alternatywy dla proekologicznych zachowań. Prezentowane kampanie dotyczyć będą m.in. ekologii oraz działań, jakie podejmują firmy i marki w obliczu katastrofy klimatycznej. Jednym z wyzwań, na jakie chcemy zwrócić uwagę, jest tzw. fast fashion i nadmiar odzieży, który dotyczy większości z nas” - podkreśla Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications. Podczas 11. edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting będzie można zobaczyć kampanie nagrodzone na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions, a także porozmawiać z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania. Partnerami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci, IMM oraz BISAF.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama