No Plan B!

© Q&A Communications

Na jednym z przystanków tramwajowych w Poznaniu pojawiła się nowa instalacja będąca częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, organizowanego przez agencję Q&A Communications. Odbędzie się ono 11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design w Poznaniu pod hasłem „No Plan B”. Do motta wydarzenia nawiązuje także umieszczona na przystanku instalacja z ubrań, które zostały zebrane przez agencję, a które nie są już potrzebne ich właścicielom. Odzież została umieszczona w gablocie nośnika premium citylight. Po zmianie instalacji zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie „No Plan B”. Drugie życie nada ubraniom firma Zodzysq, która w myśl idei upcyklingu wykorzystuje materiały, które straciły swoje dotychczasowe zastosowanie, do produkcji zupełnie nowych produktów.

„Myślą przewodnią tegorocznego spotkania jest „No Plan B”. W sposób bezpośredni odnosi się do przyjaznej planecie i ludziom postawy, którą powinny przyjąć firmy w najbliższym czasie. Hasło sugeruje brak alternatywy dla proekologicznych zachowań. Prezentowane kampanie dotyczyć będą m.in. ekologii oraz działań, jakie podejmują firmy i marki w obliczu katastrofy klimatycznej. Jednym z wyzwań, na jakie chcemy zwrócić uwagę, jest tzw. fast fashion i nadmiar odzieży, który dotyczy większości z nas” - podkreśla Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications. Podczas 11. edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting będzie można zobaczyć kampanie nagrodzone na międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions, a także porozmawiać z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania. Partnerami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci, IMM oraz BISAF.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama