Lidl partnerem UEFA. Promocja sportu w Europie

 Oficjalnym globalnym sponsorem UEFA Europa League i UEFA Conference League od sezonu 2024/25 do końca sezonu 2026/27 będzie sieć sklepów Lidl. Nowa umowa jest wynikiem sprawnego i satysfakcjonującego programu sponsorskiego zrealizowanego podczas UEFA Euro 2024.

 

© UEFA

W ramach partnerstwa Lidl wprowadzi inicjatywę Lidl Kids Team do 30 europejskich krajów. Program, który powstał dzięki partnerstwu z Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji UEFA, zapewnia dzieciom w wieku od sześciu do dziesięciu lat wyjątkowe doświadczenie zostania oficjalnymi maskotkami jednego z meczów obu rozgrywek i ma na celu zainspirowanie młodych ludzi na całym świecie do większej aktywności. „Cieszymy się, że możemy współpracować z marką Lidl, aby przybliżyć dynamikę i żywiołowość europejskiej piłki nożnej jeszcze większej liczbie fanów. Razem z niecierpliwością czekamy na stworzenie pozytywnego wpływu społecznego poprzez siłę piłki nożnej” powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA. „Jesteśmy dumni, że możemy dodać UEFA Europa League i UEFA Conference League do naszej szerokiej gamy partnerów sportowych. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą - urodzony 51 lat temu w sercu Europy Lidl jest obecnie obecny w ponad 30 krajach. W Lidlu nasze podstawowe przekonania są powiązane z naszą międzynarodową strategią CSR, dlatego międzynarodowa współpraca ma fundamentalne znaczenie dla inspirowania i promowania świadomego odżywiania i aktywnego stylu życia dla wszystkich” skomentowała Jennifer Cords, starsza wiceprezes ds. korporacyjnych w Lidl International.
Faza ligowa Ligi Europy UEFA rozpocznie się 25 września, natomiast Liga Konferencji UEFA wystartuje 3 października.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty