Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Bohaterowie epidemii

Organizacje i firmy na całym świecie podkreślają udział opieki zdrowotnej w walce z koronawirusem, wyrażając swoją wdzięczność licznymi kampaniami. Do akcji włączyła się niedawno firma produktów kosmetycznych Dove, brytyjska edycja kobiecego czasopisma Grazia oraz francuska edycja magazynu Elle. Dove w swoim krótkim filmiku zatytułowanym Courage is beautiful pokazuje codzienne zmagania lekarzy, lekarek, oraz pielęgniarzy i pielęgniarek w tym niezwykle wymagającym czasie. Film jest serią zdjęć, na których pokazane są zmęczone twarze pracowników szpitali, pełne odcisków i zaczerwienień od noszonych przez długi czas masek ochronnych. Brytyjskie czasopismo Grazia postanowiło zrezygnować z celebrytów i gwiazd, by umieścić na okładkach najnowszego wydania swoich gazet bohaterki pierwszej linii frontu – brytyjskie lekarki i pielęgniarki. Natomiast redakcja francuskiej Elle, jako dowód wdzięczności wypuściła specjalną edycję czasopisma dedykowaną lekarzom i pielęgniarkom, w którym można znaleźć informacje o kulturze, pracy i szkole w czasach epidemii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama