Nice to meet you again. Energiczna kampania Mini

Należąca do BWM brytyjska marka Mini rozpoczęła globalną kampanię reklamową pod hasłem „Nice to meet you again”. Akcja promuje nowe elektryczne modele samochodów, prezentując nowoczesny design i wizualny język marki. W ramach kampanii stworzono energiczny spot reklamowy, którego ścieżkę dźwiękową tworzy piosenka „Pump up the jam” zespołu Technotronic.

 

Wideo reklamowe zostało nakręcone w skocznym i pełnym wigoru stylu. W trakcie spotu, oko kamery przyjmuje punkt widzenia samochodu i ludzi, z którymi wchodzi w interakcje. Obiektyw to tak zwane rybie oko, które umyślnie zniekształca świat i kierowców w beczkowatych wygięciach. Przedstawione w spocie elektryczne modele samochodów to Mini Cooper i Mini Countryman. Marka obiecuje sprzedaż wyłącznie elektrycznych modeli do 2030 roku. Kampania reklamowa opracowana została in-house oraz przez agencję marketingową Anomaly i obejmuje telewizję, internet, druk, OOH i social media. Spot wyprodukował Media.Monks.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama