Halfprice światecznie. Wielowymiarowa kampania

© Halfprice

Tegoroczna ogólnopolska kampania Halfprice jest realizowana wielowymiarowo. Marka zdecydowała się na różnorodne nośniki reklam w typie OOH oraz po raz pierwszy na działania w przestrzeni telewizyjnej.

Trwająca do końca grudnia kampania marki obejmuje szeroki zakres działań reklamowych. W ich zakres wchodzą reklamy OOH w ośmiu głównych aglomeracjach w Polsce, w formie citylight, reklam na komunikacji miejskiej, muralu w Gdańsku oraz plakatów w SKM w Trójmieście. Na potrzeby kampanii marka zainwestowała także w ekrany digitalowe w kolejach regionalnych na terenie całej Polski oraz w warszawskich tramwajach. Działania reklamowe w formie OOH i ekranów cyfrowych są realizowane in-house przez klienta.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama