Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Miniaturowe specjały

Data publikacji: grudzień 2016

 

W ramach kampanii promującej przewodnik restauracyjny na 2017 rok i powtórne wprowadzenie na rynek aplikacji z recenzjami lokali firma Zagat otworzyła w Nowym Jorku tymczasową restaurację serwującą darmowe miniaturowe wersje potraw z lokali najwyżej ocenianych w aplikacji. Klienci mogli spróbować maleńkich hamburgerów, pizzy, tacos, a nawet czekoladowych ciastek. Mikroskopijne były nie tylko same porcje, ale też przybory kuchenne wykorzystywane przy ich przygotowywaniu – cały proces odbywał się zresztą na oczach konsumentów.

 

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama