GOŚĆ i INNOŚĆ

© AMS

Fundacja Kaczkowskiego ruszyła z nową kampanią społeczną. Rodzina i bliscy ks. Jana, zrzeszeni wokół fundacji, przypominając jego słowa, chcą zwrócić uwagę na kryzys humanitarny, trwający od miesięcy na polsko-białoruskiej granicy i apelują o wsparcie działań, które mogą pomóc go zakończyć. Plakaty i billboardy z cytatem wypowiedzianym w 2015 roku przez ks. Jana Kaczkowskiego „Słowo GOŚCINNOŚĆ pochodzi od dwóch słów: GOŚĆ i INNOŚĆ (…) Jeśli nie zaczniemy być otwarci na innych, to możemy ten pusty talerz przygotowany na stół wigilijny wyrzucić przez okno” mają to przesłanie wzmocnić. Pojawienie się kampanii na ulicach polskich miast tuż przed świętami Bożego Narodzenia nie jest przypadkowe - inicjatorzy świadomie przypominają przesłanie zachęcające do pomocy potrzebującym właśnie wtedy, kiedy w polskich domach trwają przygotowania do Wigilii. „Chcemy dotrzeć z tym przesłaniem do jak największej liczby ludzi. Jana nie ma już z nami, ale zostawił nam swoje słowa, które chcemy szerzyć, by “przebudzić” ludzi do myślenia i zmiany świadomości. Zależy nam, żeby Jan znów mógł obudzić w nas dobro i, jak to często powtarzał, przyzwoitość z wektorem na plus” - mówi Filip Kaczkowski, brat ks. Jana.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama