Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

GOŚĆ i INNOŚĆ

© AMS

Fundacja Kaczkowskiego ruszyła z nową kampanią społeczną. Rodzina i bliscy ks. Jana, zrzeszeni wokół fundacji, przypominając jego słowa, chcą zwrócić uwagę na kryzys humanitarny, trwający od miesięcy na polsko-białoruskiej granicy i apelują o wsparcie działań, które mogą pomóc go zakończyć. Plakaty i billboardy z cytatem wypowiedzianym w 2015 roku przez ks. Jana Kaczkowskiego „Słowo GOŚCINNOŚĆ pochodzi od dwóch słów: GOŚĆ i INNOŚĆ (…) Jeśli nie zaczniemy być otwarci na innych, to możemy ten pusty talerz przygotowany na stół wigilijny wyrzucić przez okno” mają to przesłanie wzmocnić. Pojawienie się kampanii na ulicach polskich miast tuż przed świętami Bożego Narodzenia nie jest przypadkowe - inicjatorzy świadomie przypominają przesłanie zachęcające do pomocy potrzebującym właśnie wtedy, kiedy w polskich domach trwają przygotowania do Wigilii. „Chcemy dotrzeć z tym przesłaniem do jak największej liczby ludzi. Jana nie ma już z nami, ale zostawił nam swoje słowa, które chcemy szerzyć, by “przebudzić” ludzi do myślenia i zmiany świadomości. Zależy nam, żeby Jan znów mógł obudzić w nas dobro i, jak to często powtarzał, przyzwoitość z wektorem na plus” - mówi Filip Kaczkowski, brat ks. Jana.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama