Milan Design Week 2023. Praktyczny przewodnik od Guandong

Opis osoby

Trwają przygotowania do odbywającego się w kwietniu Milan Design Week 2023 podczas którego miasto zamieni się w światową stolicę przemysłu projektowego. Setki wystaw, instalacji, wernisaży, pokazów specjalnych, prezentacji i tras wystawienniczych zagości w różnych częściach miasta wypełniając jego przestrzeń nowatorskimi rozwiązaniami.

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników wydarzenia, którzy przygotowują szereg materiałów pokazowych firma Guandong, włoski specjalista materiałów dla rynku druku cyfrowego stworzył ekskluzywny "Praktyczny przewodnik po materiałach do instalacji tymczasowych podczas Milan Design Week". Przewodnik zawiera zbiór pomysłów, sugestii i informacji technicznych dotyczących wyboru najbardziej odpowiedniego materiału dla każdego indywidualnego projektu. Edoardo Elmi, prezes Guandong Italia tak opisuje stworzony przez firmę przewodnik: "Stworzyliśmy bezprecedensowe narzędzie, które ma na celu wspieranie drukarzy, monterów, architektów i projektantów tworzących tymczasowe projekty, aby były funkcjonalne, odporne, szybkie w instalacji i demontażu, a jednocześnie były zgodne z założeniami zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z głównych tematów wydarzenia". Wybrane materiały są zgodne z tematem Laboratorio Futuro, który został wybrany jako wiodące zagadnienie targów Milan Design Week 2023 skupiającym się na eksperymentowaniu, zrównoważonym projektowaniu, gospodarce cyrkularnej i innowacyjności materiałów. Przedstawione w przewodniku rozwiązania są pogrupowane według przeznaczenia i obejmują takie obszary jak Indoor Displays, nośniki do ekspozycji zewnętrznych i wyświetlaczy tymczasowych.

Guandong będzie jednym z wystawców Fuorisalone, z dedykowanym obszarem w przestrzeni Decor Lab.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama