Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kampania #KeepTheGrey. Szary gołąb Dove

Dove w Kanadzie rozpoczyna kampanię #KeepTheGrey, która ma walczyć ze stereotypami i zainicjować dyskusję o siwych włosach u kobiet. Akcja pojawiła się w odpowiedzi na odwołanie przez Bell Media Lisy LaFlamme ze stanowiska prezenterki CTV National News. Wpływ na taką decyzję firmy miały mieć siwe włosy kobiety. W ramach kampanii opracowanej przez Edelmann Canada, marka kosmetyczna Dove zmienia swoje logo z gołębiem w kolorze złotym na szare na kilka tygodni. Ma to podkreślić fakt, że kobiety powinny mieć możliwość starzenia się na własnych warunkach, bez żadnych konsekwencji. Działania w ramach kampanii #KeepTheGrey prowadzone będą w mediach społecznościowych. Dove zachęca również innych użytkowników social mediów do zmiany swoich zdjęć profilowych na szare w ramach solidarności i wspierania akcji. Ponadto marka kosmetyczna przekazuje 100 tysięcy dolarów na rzecz Catalyst, kanadyjskiej organizacji non-profit zaangażowanej w tworzenie miejsc pracy dla kobiet. Kampania #KeepTheGrey jest kontynuacją wieloletniego zaangażowania Dove w kwestionowanie stereotypowego postrzegania piękna.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama