Kampania #KeepTheGrey. Szary gołąb Dove

Dove w Kanadzie rozpoczyna kampanię #KeepTheGrey, która ma walczyć ze stereotypami i zainicjować dyskusję o siwych włosach u kobiet. Akcja pojawiła się w odpowiedzi na odwołanie przez Bell Media Lisy LaFlamme ze stanowiska prezenterki CTV National News. Wpływ na taką decyzję firmy miały mieć siwe włosy kobiety. W ramach kampanii opracowanej przez Edelmann Canada, marka kosmetyczna Dove zmienia swoje logo z gołębiem w kolorze złotym na szare na kilka tygodni. Ma to podkreślić fakt, że kobiety powinny mieć możliwość starzenia się na własnych warunkach, bez żadnych konsekwencji. Działania w ramach kampanii #KeepTheGrey prowadzone będą w mediach społecznościowych. Dove zachęca również innych użytkowników social mediów do zmiany swoich zdjęć profilowych na szare w ramach solidarności i wspierania akcji. Ponadto marka kosmetyczna przekazuje 100 tysięcy dolarów na rzecz Catalyst, kanadyjskiej organizacji non-profit zaangażowanej w tworzenie miejsc pracy dla kobiet. Kampania #KeepTheGrey jest kontynuacją wieloletniego zaangażowania Dove w kwestionowanie stereotypowego postrzegania piękna.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty