Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Inicjatywa EqualVoice

© Ringier Axel Springer Polska

Ringier Axel Springer Polska uruchamia inicjatywę „EqualVoice”, której celem jest zwiększenie widoczności kobiet w mediach.  Cała inicjatywa EqualVoice opiera się na „EqualVoice factor”, metryce określającej obecność kobiet i mężczyzn na stronach internetowych serwisów należących do Ringier Axel Springer Polska. Jak wynika z raportów Global Media Monitoring Project (GMMP), prowadzonych od 1995 roku, w 2015 roku kobiety pojawiały się w przekazach medialnych jedynie w 24 procentach treści, a w ciągu 20 lat prowadzonych badań, wskaźnik przesunął się w górę tylko o 7 punktów procentowych.

Głównym celem inicjatywy jest podniesienie świadomości nierównej reprezentacji płci w mediach i zmniejszanie jej, aby jak najlepiej odzwierciedlać świat rzeczywisty, w którym są zarówno kobiety i mężczyźni. Stały dostęp do zautomatyzowanych raportów ma na celu przenieść dyskusję z subiektywnego postrzegania równości płci w publikacjach na dyskusję opartą o dane i da mocne podstawy wypracowania rozwiązań budujących równy głos w mediach. We wszystkich redakcjach Ringier Axel Springer Polska zostaną powołane zespoły projektowe, które na bieżąco będą analizować wyniki EqualVoice dla danego tytułu. Pierwsze wyniki badań już posłużyły do wypracowania planu działań dla urealnienia parytetu w publikacjach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama