Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Minimalistyczne logo

Popularna sieć fastfoodowa Burger King zmieniła swoje logo - nowa grafika jest prostsza i zawiera mniej elementów, a co najważniejsze - ma kształt burgera. To pierwsza taka zmiana identyfikacji wizualnej sieci od 1999 roku. Zmiany obejmą m.in. logo, opakowania produktów, oznakowania i wygląd lokali, a także stroje pracowników. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, minimalistyczne logo wpisuje się w obecną ewolucję marki. Ma ono przede wszystkim podkreślić poprawę jakości oferowanego jedzenia, w tym wyeliminowanie konserwantów z burgerów. Za nowe logo w stylu retro odpowiada agencja Jones Knowles Ritchie. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama