Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Nieuczciwa konkurencja?

© Źródło: warszawawpigulce.pl

W Warszawie pojawiły się tajemnicze billboardy, zniechęcające do zakupów w Lidlu. Nośniki z napisem „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia. #zostanwdomu” wzbudziły wiele kontrowersji i choć na początku podejrzewano, że jest to nietypowa akcja zorganizowana przez samą sieć sklepów Lidl, to jednak szybko wyszło na jaw, kto jest za nie odpowiedzialny. Była to firma Tower Investments, właściciel sklepu internetowego Deli2.pl, która po dwóch dniach od pojawienia się billboardów przyznała się do prowadzenia kampanii. Jak zapewnił prezes spółki, Bartosz Kazimierczuk, kampania nie miała na celu zniechęcić klientów do zakupów w Lidlu, a być jedynie zachętą do dyskusji o bezpieczeństwie w czasie pandemii. Akcja nie została jednak pozytywnie przyjęta przez samą niemiecką sieć sklepów, która nazwała to działanie „nieuczciwą konkurencją”. Kiedy Lidl poinformował o zamiarze „podjęcia adekwatnych kroków, które przewidują przepisy”, firma Tower Investments postanowiła umieścić w tym samym miejscu drugi banner z napisem „sorry Lidl...”. Choć trudno nazwać to przeprosinami, cała akcja zyskała duży rozgłos w mediach i z pewnością spełniła swoją funkcję.

© Źródło: proto.pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama