Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Gwiezdne Wojny zaskoczyły fanów

Z okazji premiery filmu „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie”, Electronic Arts, wydawca gry „Star Wars Jedi: Upadły Zakon”, przygotował niezwykłą niespodziankę. Przed premierowymi seansami w kinach Cinema City, wybrani widzowie miał okazję zagrać w grę „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na dużym ekranie. Podczas pięciodniowej akcji promocyjnej w dniach 19-23 grudnia 2019 w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Łodzi oraz Poznaniu, EA przygotowała atrakcję dla łącznie 5 fanów. Wszystko miało miejsce podczas bloku reklamowego przed seansami ostatniej części z filmów Star Wars. Pod fotelem wskazanego szczęśliwca znajdował się pad do konsoli Xbox, dzięki któremu mógł zmierzyć się z siłami Imperium na kinowym ekranie. Prócz braw widzów, każdy wybraniec otrzymał wyjątkową nagrodę, którą dostarczali Szturmowcy Imperium – postaci z filmu. Dla wszystkich chętnych przygotowano również specjalną strefę, w której mogli odkryć Moc w grze „Star Wars Jedi: Upadły Zakon” na konsolach Xbox. Akcja promocyjna została zorganizowana we współpracy z Cinema City i oficjalnym Polskim Garnizonem Legionu 501.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama