Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nishiuma nowym dyrektorem B2B

Hiroyuki Nishiuma został nowym dyrektorem zarządzającym europejskiego oddziału B2B w firmie Panasonic. Został on wybrany po zdobyciu wieloletniego, ponad 30-letniego doświadczenia na stanowiskach kierowniczych u tego producenta, między innymi jako starszy dyrektor zarządzający oraz członek zarządu w japońskim oddziale Panasonic. Tam udało mu się zwiększyć dochody i przychody firmy przez siedem lat z rzędu dzięki umiejętnemu zarządzaniu. „Działamy w dynamicznie zmieniającym się i dojrzewającym środowisku biznesowym, w którym organizacje stawiają czoła wielu różnym wyzwaniom – od sposobu, w jaki pracują, po metody wytwarzania oraz dostarczania towarów i usług. Nasze technologie oraz umiejętność ich integracji w celu oferowania nowych rozwiązań są podstawą rozwiązywania wielu z tych problemów.” tłumaczy Nishiuma.

Wraz z pełną gamą swoich produktów oraz łącząc je ze swoimi systemami i możliwościami integracji systemów, firma rozpoczęła nową inicjatywę „Gemba Process Innovation” dotyczącą rozwiązań B2B. Celem tej działalności jest pomaganie europejskim klientom z sektora produkcyjnego, logistycznego i sprzedaży detalicznej we wprowadzaniu innowacji dla poprawienia produktywności i satysfakcji klientów. Tą właśnie inicjatywą będzie kierował Nishiuma. Zasadnicze znaczenie ma dla nas bliska współpraca z klientem w jego miejscu prowadzenia działalności oraz zyskanie dogłębnej wiedzy na temat jego firmy. Następnie w ramach inicjatywy „Gemba Process Innovation” wykorzystujemy rozległą wiedzę firmy Panasonic na temat technologii, rozwiązań oraz prowadzenia biznesu, aby pomagać klientom odkryć ich potencjał oraz rozwiązać ich główne problemy operacyjne” – dodaje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama