Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nishiuma nowym dyrektorem B2B

Hiroyuki Nishiuma został nowym dyrektorem zarządzającym europejskiego oddziału B2B w firmie Panasonic. Został on wybrany po zdobyciu wieloletniego, ponad 30-letniego doświadczenia na stanowiskach kierowniczych u tego producenta, między innymi jako starszy dyrektor zarządzający oraz członek zarządu w japońskim oddziale Panasonic. Tam udało mu się zwiększyć dochody i przychody firmy przez siedem lat z rzędu dzięki umiejętnemu zarządzaniu. „Działamy w dynamicznie zmieniającym się i dojrzewającym środowisku biznesowym, w którym organizacje stawiają czoła wielu różnym wyzwaniom – od sposobu, w jaki pracują, po metody wytwarzania oraz dostarczania towarów i usług. Nasze technologie oraz umiejętność ich integracji w celu oferowania nowych rozwiązań są podstawą rozwiązywania wielu z tych problemów.” tłumaczy Nishiuma.

Wraz z pełną gamą swoich produktów oraz łącząc je ze swoimi systemami i możliwościami integracji systemów, firma rozpoczęła nową inicjatywę „Gemba Process Innovation” dotyczącą rozwiązań B2B. Celem tej działalności jest pomaganie europejskim klientom z sektora produkcyjnego, logistycznego i sprzedaży detalicznej we wprowadzaniu innowacji dla poprawienia produktywności i satysfakcji klientów. Tą właśnie inicjatywą będzie kierował Nishiuma. Zasadnicze znaczenie ma dla nas bliska współpraca z klientem w jego miejscu prowadzenia działalności oraz zyskanie dogłębnej wiedzy na temat jego firmy. Następnie w ramach inicjatywy „Gemba Process Innovation” wykorzystujemy rozległą wiedzę firmy Panasonic na temat technologii, rozwiązań oraz prowadzenia biznesu, aby pomagać klientom odkryć ich potencjał oraz rozwiązać ich główne problemy operacyjne” – dodaje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama