Ricoh na Fespa. Współtworzenie, współpraca, zaangażowanie

© Ricoh

Atmosfera na stoisku Ricoh na targach Fespa była niezwykle inspirująca i ekscytująca. Przez cztery dni wydarzenia stoisko stale odwiedzali zainteresowani - twórcy tekstyliów, specjaliści, dostawcy usług druku, partnerzy, dziennikarze i analitycy. Wszyscy chcieli na własne oczy zobaczyć, jak rozwija się oferta Ricoh dla branży druku tekstylnego, zarówno poprzez rozwiązania Direct to Garment, jak i Direct to Film.

 

Ricoh zaprezentował na swoim stoisku nie tylko szereg stałych produktów, ale także wiele innowacji. Pomimo, iż uwaga była skupiona przede wszystkim na rozwiązaniach DTG i DTF, odbyło się także wiele rozmów na temat specjalistycznej wiedzy Ricoh w zakresie głowic drukujących do atramentowych maszyn drukujących i tego, w jaki sposób mogą one zwiększyć możliwości produkcyjne. Partnerami stoiska Ricoh były firmy Fruit of the Loom i Russell Athletic. Partnerstwo opiera się na wspólnych wartościach - wszechstronne zaangażowanie tych marek w zrównoważoną produkcję odzieży odzwierciedla filozofię Ricoh w zakresie ochrony środowiska. Jednak momentem, który prawdopodobnie najdłużej pozostanie w pamięci odwiedzających, będzie pokaz malarstwa sceny Manga słynnej artystki Uchida. Przyciągnął on tłumy widzów, którzy obserwowali, jak obraz stopniowo wyłania się na wielkim płótnie. Wielu z nich zdecydowało się na zakup pamiątki - zindywidualizowanej koszulki z nadrukiem ze wzorem Manga.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama