Zmiana logo i wyglądu. Nowe oblicze Onlineprinters

Grupa Onlineprinters jest jedną z wiodących na rynku drukarni internetowych w Europie. Produkuje w swoich zakładach indywidualne materiały poligraficzne dla ponad miliona klientów w 30 europejskich krajach, począwszy od ulotek aż do kompletnego stoiska targowego. W ostatnich dniach jej klienci mogli zaobserwować duże zmiany.

 

Onlineprinters z dnia na dzień pokazała całkiem nowe oblicze. Zmienione zostały logo, barwy oraz strona internetowa. Obecna kolorystyka w zielonych, ziemistych odcieniach z naturalnymi akcentami w kolorze pomarańczowym promieniuje zrównoważonym rozwojem, wartością i kompetencją. Nowe logo jest bardziej wyraziste i nowoczesne, ale też proste i eleganckie. Sklep internetowy poza zmianą wyglądu zyskał ulepszoną użyteczność. Mimo całkiem nowego oblicza 35-letnie doświadczenie grupy w branży poligraficznej nie uległo zmianie, a wiedza i miłość do druku pozostają i rosną z każdym dniem. Jak podkreśla Onlineprinters teraz są jeszcze bardziej osobiści, bezpośredni, transparentni i jeszcze bardziej serdeczni. Dla firmy bardzo ważne jest by ich klienci byli dumni i zadowoleni po wyjęciu z pudełka swoich gotowych pomysłów na druk.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama