Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

„To nasza wspólna sprawa”

 

Gigant w branży napojów bezalkoholowych Coca-Cola Company ogłosił na swoich mediach społecznościowych informację o wstrzymaniu swoich kampanii reklamowych na czas epidemii, w celu przeznaczenia środków finansowych na walkę z koronawirusem. Decyzja została wdrożona na początku kwietnia i obejmuje wszystkie marki producenta. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie, firma uważa prowadzenie działalności reklamowej w czasie ogólnoświatowego kryzysu za niewłaściwe. W zaistniałej sytuacji producent chce skupić swoją uwagę na zapewnianiu bezpieczeństwa swoim pracownikom i konsumentom, a także na utrzymywaniu relacji z klientami biznesowymi. Firma podejmuje również szereg działań mających na celu pomóc najbardziej dotkniętym epidemią krajom, dostarczając swoje produkty i wspomagając ich finansowo. Przeznacza ona 120 milionów dolarów na pomoc humanitarną na całym świecie. Dotychczas wspomogła już wiele krajów, w tym Chiny i Włochy. Dalsze decyzje i działania firmy można śledzić na jej profilach internetowych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama