Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

„To nasza wspólna sprawa”

 

Gigant w branży napojów bezalkoholowych Coca-Cola Company ogłosił na swoich mediach społecznościowych informację o wstrzymaniu swoich kampanii reklamowych na czas epidemii, w celu przeznaczenia środków finansowych na walkę z koronawirusem. Decyzja została wdrożona na początku kwietnia i obejmuje wszystkie marki producenta. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie, firma uważa prowadzenie działalności reklamowej w czasie ogólnoświatowego kryzysu za niewłaściwe. W zaistniałej sytuacji producent chce skupić swoją uwagę na zapewnianiu bezpieczeństwa swoim pracownikom i konsumentom, a także na utrzymywaniu relacji z klientami biznesowymi. Firma podejmuje również szereg działań mających na celu pomóc najbardziej dotkniętym epidemią krajom, dostarczając swoje produkty i wspomagając ich finansowo. Przeznacza ona 120 milionów dolarów na pomoc humanitarną na całym świecie. Dotychczas wspomogła już wiele krajów, w tym Chiny i Włochy. Dalsze decyzje i działania firmy można śledzić na jej profilach internetowych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama