Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

„To nasza wspólna sprawa”

 

Gigant w branży napojów bezalkoholowych Coca-Cola Company ogłosił na swoich mediach społecznościowych informację o wstrzymaniu swoich kampanii reklamowych na czas epidemii, w celu przeznaczenia środków finansowych na walkę z koronawirusem. Decyzja została wdrożona na początku kwietnia i obejmuje wszystkie marki producenta. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie, firma uważa prowadzenie działalności reklamowej w czasie ogólnoświatowego kryzysu za niewłaściwe. W zaistniałej sytuacji producent chce skupić swoją uwagę na zapewnianiu bezpieczeństwa swoim pracownikom i konsumentom, a także na utrzymywaniu relacji z klientami biznesowymi. Firma podejmuje również szereg działań mających na celu pomóc najbardziej dotkniętym epidemią krajom, dostarczając swoje produkty i wspomagając ich finansowo. Przeznacza ona 120 milionów dolarów na pomoc humanitarną na całym świecie. Dotychczas wspomogła już wiele krajów, w tym Chiny i Włochy. Dalsze decyzje i działania firmy można śledzić na jej profilach internetowych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama