Kolejna edycja konkursu. Canon buduje odpowiedzialność za świat

 
Opis osoby

Filozofia Canon opiera się na japońskim słowie ,,Kyosei”, które oznacza życie i działanie dla wspólnego dobra. Owocem tych wartości jest organizowany przez firmę program edukacyjny ,,To my tworzymy świat”, którego 9. edycja rozpoczyna się w Polsce 1. sierpnia.

 

W ramach działań Canon przeprowadzony zostanie ogólnopolski konkurs oraz warsztaty multimedialne współorganizowane z Centrum Kultury Młodych w Łodzi, Centrum Biznesowym Synergia, Portem Gdańsk oraz Gdańskim Archipelagiem Kultury. Akcja jest częścią globalnego Canon Youth People Programme. Ma on na celu zachęcanie młodzieży do dokumentowania ważnych dla niej kwestii społecznych i środowiskowych.

 

Budowanie świadomości

Głównym punktem programu jest ogólnopolski konkurs dla osób w wieku 13-18 lat, które chcą obrazem pokazać ważne obecnie tematy i zaprezentować swój punktu widzenia. Jego temat brzmi ,,Pozytywne przykłady realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ”. Od 1. sierpnia do końca października będzie można zgłaszać prace w dwóch kategoriach: praca multimedialna (np. film, fotocast, reportaż, klip) albo reportaż zdjęciowy. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone.

 

Nauka płynąca z doświadczenia

W dniach 18-19 lipca w Gdańsku i 20 lipca w Łodzi odbędą się także warsztaty multimedialne, podczas których uczestnicy będą nie tylko zdobywać wiedzę, ale też wykorzystywać ją w praktyce realizując własny materiał w ciekawym otoczeniu. O tym, jak stworzyć dobry reportaż zdjęciowy i filmowy młodzież dowie się od prowadzących – Piotra Małeckiego i Marcina Jamkowskiego, którzy są praktykami i profesjonalistami w dziedzinie fotografii i filmowania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama