Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

LFP

Nowa kampania PepsiCo

Wystartowała nowa kampania PepsiCo, przygotowana przez agencję K2. Kampania obejmuje swoim zasięgiem 35 rynków Europy Wschodniej i skierowana jest przede wszystkim do generacji Z, czyli tzw. pokolenia internetowego ludzi urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 roku.

więcej »

Koniec świata odwołany!

Wraz z początkiem nowego roku Galeria Rusz zaprezentowała w Warszawie i Toruniu nowe billboardy pt. „Koniec”, „Sprzątanie” i „Stać”. W swoich pracach artyści nawołują do porzucenia bierności i bezczynności spowodowanej pandemią i „odwołują koniec świata”, na który wszyscy zdawali się czekać przez cały rok 2020.

więcej »

Do it for safety!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, firma Adsystem stworzyła nową marką “Do it for safety”, która będzie oferowała produkty producenta w połączeniu z systemami do dezynfekcji.

więcej »

„Tęczowych świąt!”

Przez cały grudzień w 24 polskich miastach będzie można zobaczyć tęczowe plakaty i billboardy z napisem „Tęczowych świąt! Trzymajmy się razem”. Za akcję odpowiedzialna jest organizacja „Miłość Nie Wyklucza”, walcząca o prawa i równe traktowanie osób ze społeczności LGBT+ w Polsce.

więcej »

Kupuj, gdy leje się krew

Ze względu na panującą pandemię, ostatnie miesiące okazały się wyjątkowo trudne dla wielu gałęzi przemysłu i gospodarki, które w mniej lub bardziej dotkliwy sposób odczuły jej skutki z perspektywy ekonomicznej. Jednak wbrew pozorom, kryzys może być paradoksalnie niezwykle udanym okresem jeśli chodzi o inwestycje.

więcej »

Dni Grzegorza Ciechowskiego

 

Przez cały grudzień w Toruniu na dwóch billboardach oraz na autobusie MZK będzie można zobaczyć specjalne prace artystów z Galerii Rusz. Twórcy, jak co roku, włączą się w obchody Dni Grzegorza Ciechowskiego.

więcej »

Billboardy drugiej fali

Galeria Rusz odsłoniła nową serię kolorowych billboardów na drugą falę epidemii. Głównym tematem outdoorowej wystawy jest zmęczenie i ponurość związana nie tylko ze stanem epidemiologicznym, ale też postępującą jesienią.

więcej »

Take heat easy

Firma Hexis zaprezentowała nową polimerową folię PCV The200Evo z technologią Take Heat Easy. Nowe rozwiązanie zostało zaprojektowane, by ułatwić szybszy montaż folii.

więcej »

Brandalism krytykuje

Organizacja Brandalism zainstalowała na terenie angielskich miast, m. in. w Londynie, Bristolu i Birgmingham ponad 100 bilbordów wyśmiewających reklamy firm samochodowych.

więcej »

Kreativia modernizuje portfolio

Polska firma poligraficzna Kreativia zainwestowała w maszynę termosublimacyjną Efi Vutek FabriVU 340i. Urządzenie o szerokości 3,4 metra ma pozwolić firmie na poszerzenie oferty usług i skorzystanie z nowych możliwości rynkowych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama