Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

LFP

Przezroczystość w 3D

Firma Mimaki Europe wprowadziła na rynek nowy materiał do druku 3D o nazwie MH-110PCL. Nowy przezroczysty materiał przeznaczony jest do użytku z drukarką 3D 3DUJ-553 firmy Mimaki z technologią utwardzanania promieniami UV.

więcej »

Inwestycja z myślą o pasażerach

Firma Amagraf we współpracy z firmą Contrakt dostarczyła do Przedsiębiorstwa Komunikacji Metropolitalnej w Świerklańcu dwa dwugłowicowe plotery Mutoh 1682SR. Celem inwestycji było szybsze i sprawniejsze drukowanie rozkładów jazdy, dzięki czemu możliwa jest ich sprawniejsza aktualizacja, a podróżni mogą być informowani możliwie szybko o zmianach.

więcej »

Nowa generacja imagePress

Firma Canon wprowadziła na rynek nową cyfrową maszynę drukującą imagePress V1000 na papier cięty. Maszyna opiera się na rozwiązaniach poprzednich generacji urządzeń imagePress i została wyposażona w nowe technologie.  Jak podkreśla producent, nowy imagePRESS V1000 zapewnia producentom większą elastyczność w pracy z różnorodnymi zleceniami i może obsługiwać najbardziej wymagające podłoża.

więcej »

Współpraca HP i Legor

Firmy HP i Legor podjęły współpracę w celu opracowania innowacyjnych materiałów z metali szlachetnych dla systemu HP Metal Jet. Legor to jeden z liderów na rynku obróbki metali oraz produkcji wysokiej klasy stopów, proszków i rozwiązań galwanicznych.

więcej »

Premiera Atlas Max Poly

Firma Kornit Digital, jeden z liderów w dziedzinie zrównoważonej, cyfrowej produkcji odzieży i tekstyliów na żądanie, zaprezentował nową maszynę drukującą Kornit Atlas Max Poly - pierwsze w branży rozwiązanie do bezpośredniego nadruku na odzieży (DTG), umożliwiające produkcję wysokiej jakości dekoracji i tworzenie żywych, kolorowych wzorów na odzieży z poliestru i mieszanek poliestrowych.

więcej »

Wygodniej i wydajniej

Firma Roland DG zaprezentowała trzecią generację ploterów drukująco-tnących z serii TrueVIS, w tym model VG3-640/540 i SG3-540/300. Maszyny przeznaczone są do wielu zastosowań, od oznakowań i banerów, po grafikę pojazdową, naklejki i etykiety. Zostały zaprojektowane z myślą o wygodniejszej obsłudze.

więcej »

Nowości do druku i cięcia

Firma Mimaki wprowadziła na rynek nową serię wielkoformatowych maszyn drukujących, do której należą modele JV330-160, CJV330-160 i TS330-1600, a także nową gamę ploterów tnących CG-AR. Rozwiązania zostały po raz pierwszy zaprezentowane podczas wydarzenia Global Innovation Days.

więcej »

Wesołe Małolaty w kosmosie

Firma Canon zamieniła świetlicę środowiskową Wesołe Małolaty w Krakowie w przestrzeń rozbudzającą kreatywność. Zwyczajne wnętrze przeszło metamorfozę dzięki grafikom prosto z kosmosu. Korzystając z nowoczesnej technologii UVgel, firma całkowicie przemieniła wnętrze krakowskiej świetlicy, ozdabiając wnętrze atrakcyjnymi drukowanymi tapetami na ściany, podłogę i meble.

więcej »

Nowa generacja XpertJet

Firma Mutoh zaprezentowała nową generację cyfrowych maszyn drukujących typu roll-to-roll, przeznaczonych do wysokonakładowej produkcji oznakowania i grafik komunikacji wizualnej zarówno do użytku zewnętrznego, jak i aplikacji wewnętrznych. Modele XPJ-1341SR Pro i XPJ-1641SR Pro mają szerokość 1,37 m i 1,62 m i następcami ValueJet 1324X i XpertJet 1641SR.

więcej »

Jak one to znoszą? Kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Stowarzyszenie Otwarte Klatki wkracza w rok 2022 z nową kampanią społeczną zatytułowaną <<Jak one to znoszą?>>, która ma zachęcić do rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego. Jednym z elementów akcji są billboardy obecne w 22 miastach Polski, m.in. w Zakopanem, Piekarach Śląskich, Rawiczu czy Łomży.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama