Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Komentarz miesiąca

  • Zwrot afektywny
  • Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

    więcej »
  • Z zaskoczenia!
  • Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej.

    więcej »
  • 2017: kolejne nowe otwarcie
  • Kończymy stary rok i dynamicznie wchodzimy w nowy! Mamy nadzieję – Drodzy Czytelnicy – że VISUAL COMMUNICATION towarzyszył Wam w roku ubiegłym i będzie Wam towarzyszył w roku 2017. Nieustająco nie tylko pozostajemy na tropach najnowszych rozwiązań technologicznych, lecz również analizujemy tajniki komunikacji wizualnej w sferze języka reklamy...

    więcej »
  • Nowe technologie a muzea (wyobraźni)
  • Pamięć jest zjawiskiem absolutnie ulotnym, a obrazy, które zapamiętujemy, stopniowo zacierają się w naszych wspomnieniach, mieszając się z wyobraźnią. Przeszłość – zarówno ta związana z naszym indywidualnym życiem, jak i ta poznawana na lekcjach historii i podczas wizyt w muzeach – jawi się nam najczęściej jako odległa i niedostępna...

    więcej »
  • Cyborg w erze szaleństwa technologii
  • Druk 3D jest w dzisiejszych czasach na ustach wszystkich. Dzieje się tak jednak nie tylko ze względu na jego innowacyjny i użytkowy charakter, lecz również na wymiar futurystyczny związany z medycyną. Czy możliwa będzie biodrukarnia? Czy stanie się ona nadzieją dla tych, którzy stracili organy?

    więcej »
  • Stop wojnie obrazów!
  • Już XIX wiek został opisany przez historyka Jeana-Louisa Comolli jako czas szaleństwa widzialności. Pojawiły się wówczas fotografia, film, promienie rentgenowskie oraz wiele innych – zapomnianych już dziś – technologii wizualnych. Co możemy zatem powiedzieć o czasach obecnych...

    więcej »
  • Inteligentne miasta i społeczna wrażliwość
  • W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION interesuje nas m.in. fenomen tzw. inteligentnego miasta. Wiąże się on z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu zwiększenia efektywności infrastruktury miejskiej i podnoszenia świadomości mieszkańców.

    więcej »
  • Zmysł barwy: postrzegaj kolorowo!
  • W kontekście szarości przedwiośnia proponujemy Wam, Drodzy Czytelnicy, numer VISUAL COMMUNICATION, poświęcony m.in. zmysłowi wzroku i zarządzaniu kolorem.Barwa jest zawsze zależna od kontekstu, a jej odbiór i znaczenia tkwią również w historycznych uwarunkowaniach.

    więcej »
  • Zimowe wymiary wizualnej komunikacji
  • Jako partner targów RemaDays VISUAL COMMUNICATION w niniejszym numerze fokusuje Waszą uwagę, Drodzy Czytelnicy, przede wszystkim na nowościach w sferze reklamy i poligrafii. To od lat największe wydarzenie branżowe w Europie Środkowo-Wschodniej, które w roku 2016 przyciągnęło ponad siedmiuset wystawców. Nie może nas tam zatem zabraknąć!

    więcej »
  • Świąteczne zapachy
  • Konsekwentnie rozwijając nasz cykl artykułów, poświęconych multisensorycznemu marketingowi, w tym numerze VISUAL COMMUNICATION koncentrujemy się na zmyśle węchu i zapachach. Można zatem powiedzieć, że śledzimy najbardziej nieuchwytne, bo w zasadzie niewidoczne, strategie komunikacji i wpływania na potencjalnego klienta

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Zwrot afektywny

    Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

    Reklama