Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

#SuperRzecz

© PIAP

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

Kampania skierowana jest do menedżerów i specjalistów w agencjach reklamowych, marketingowych i agencjach PR, agencjach interaktywnych, domach mediowych oraz do osób zajmujących się szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży. Przekaz kierowany jest również bezpośrednio do działów marketingu, promocji czy zakupów w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Ważną grupą odbiorców kampanii są liderzy opinii, zwłaszcza dziennikarze mediów branżowych.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych chce przypomnieć odbiorcom, że upominek reklamowy to rzecz, która doskonale sprawdza się zarówno w marketingu B2B, jak i marketingu konsumenckim: w kampaniach reklamowych, konkursach, programach lojalnościowych i promocjach. Pomaga w budowaniu relacji biznesowych, kształtowaniu wizerunku firmy, świadomości marki, lojalności klientów i wsparciu sprzedaży.

„W ramach naszej kampanii zrealizowaliśmy już akcję społecznościową #SuperRzecz, a teraz realizujemy kolejny jej etap, czyli kampanię „Odmrażamy upominki reklamowe.” Naszymi działaniami chcemy pokazać jak z pozoru niewielkie RZECZY i drobne gesty odgrywają wielką rolę w marketingu” - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny PIAP.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama