Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

DOOH w stylu Matrix

© Warner Bros

W grudniu swoją premierę miała czwarta część kultowej serii filmowej „Matrix” - „Matrix Zmartwychwstania”. Premierze filmu towarzyszyły liczne kampanie reklamowe. Jedną z nich była kampania przeprowadzona przez Warner Bros. we współpracy z Dive Networks i Twitterem. Na cyfrowych nośnikach outdoorowych w USA, Meksyku i Japonii w towarzystwie głównych bohaterów produkcji pojawiły się tweety fanów, którzy we wspomnianych mediach społecznościowych komentują najnowszy film i oznaczają go hashtagiem #TheMatrixResurrections. Tweety wyświetlane są lokalnie - opinie mieszkańców danego miasta są wyświetlane na tamtejszych nośnikach. Jak podkreśla producent, kampania miała na celu wzmocnić dreszczyk emocji związany z kolejną częścią „Matrixa”, która pojawiła się po niemal 20 latach przerwy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama