Miejsce kobiet jest w kuchni

Plakat „Miejsce kobiet jest w kuchni” to część kampanii marki Porta „Otwórz się na siebie”. Twarzami akcji są aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i Lara Geissler. Kampanię na początku lutego zainicjowały plakaty krążące na mobilnych nośnikach zewnętrznych w wybranych polskich miastach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto). Widać było na nich hasła „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” czy „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”. Ponadto billboard "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci” zamontowano m.in. przed Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie oraz Szpitalem Morskim im. PCK w Gdyni. Na krakowskim Kazimierzu i na molo w Gdyni w Orłowie przechodnie widzieli natomiast hasło "Kobiety ciągle gadają i gadają”. Obok billboardów, obejmuje działania w digitalu, głównie landing page otworzsiena.pl., działania kontentowe na WP.pl, reklamę prasową. Całość działań uzupełniają formaty display oraz aktywności na Facebooku marki i kanałach social media ambasadorek. Akcja potrwa do 15 marca br. Kampania ma na celu stworzenie równych szans dla kobiet i mężczyzn.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama