Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Miejsce kobiet jest w kuchni

Plakat „Miejsce kobiet jest w kuchni” to część kampanii marki Porta „Otwórz się na siebie”. Twarzami akcji są aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i Lara Geissler. Kampanię na początku lutego zainicjowały plakaty krążące na mobilnych nośnikach zewnętrznych w wybranych polskich miastach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto). Widać było na nich hasła „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” czy „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”. Ponadto billboard "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci” zamontowano m.in. przed Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie oraz Szpitalem Morskim im. PCK w Gdyni. Na krakowskim Kazimierzu i na molo w Gdyni w Orłowie przechodnie widzieli natomiast hasło "Kobiety ciągle gadają i gadają”. Obok billboardów, obejmuje działania w digitalu, głównie landing page otworzsiena.pl., działania kontentowe na WP.pl, reklamę prasową. Całość działań uzupełniają formaty display oraz aktywności na Facebooku marki i kanałach social media ambasadorek. Akcja potrwa do 15 marca br. Kampania ma na celu stworzenie równych szans dla kobiet i mężczyzn.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama