Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Life’s Good

© LG

Na cyfrowych billboardach znajdujących się na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus rozpoczęto wyświetlanie zwiastuna filmu Life’s Good, zrealizowanego przez reżysera Jacksona Tisiego przy wsparciu LG Electronics. W nadchodzących tygodniach obraz prezentowany będzie również na wybranych festiwalach filmowych. Life’s Good można obejrzeć na kanale LG Global w serwisie YouTube. Film Tiesiego jest jednym z filarów kampanii Life’s Good zainicjowanej przez LG. Do jego realizacji zaproszono 531 młodych twórców z 33 krajów, którzy przesłali swoje autorskie propozycje. Na podstawie najlepszych materiałów reżyser stworzył 20-minutową historię. Obraz przedstawia różne aspekty dobrego życia w sześciu odsłonach: Life’s Beautiful, Life’s Community, Life’s Lonely, Life’s in Motion, Life’s an Adventure oraz Life’s Good. „Life’s Good to afirmacja życia widziana oczami osób z różnych stron świata, jedyny w swoim rodzaju eksperyment. Film prezentuje piękną różnorodność ludzi i ich środowisk, a także uświadamia nam, jak nierozerwalnie jesteśmy ze sobą związani duszą i duchem, zwłaszcza dziś, w następstwie globalnej pandemii COVID-19” - podsumowała Diva Vélez z New York Film Critics Online.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama