17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa
18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn
24-26.11.2020 · InPrint, Milan
12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt
10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn
-
CONTENT
-
Digital Signage & LED
- Zintegrowane połączenie
- Największy telebim w Polsce
- Wirtualne eventy
- W oku cyklonu
- Ściana video na jachcie
- Kolorowy wyświetlacz E-Ink
- McDonalds z digital signage
- W amerykańskim stylu
- Kinowa rewolucja
- Samsung i Golden State Warriors
- Digital signage na żywo
- Relaks w Warszawie
- Reklama dla optyka
- Dając do myślenia
- Digital signage na poziomie
- ZOOstaw, nie dokarmiaj
- W stronę słońca
- Potencjał technologii projekcyjnych Canon
- Digital Signage - co w trawie piszczy?
- Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych
- Przegląd Digital Signage 2016
- Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji
- EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór
- Premierowe trio dla edukacji i sektora biznesowego
- Innowacyjne zarządzanie ścianami wideo - ADScreen
- Oprogramowanie DIGITAL SIGNAGE
- Wielofunkcyjne monitory i panele - BENQ
- System Lokalizator
- Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.
- TD-Z, TD-X i TD-E
- Inteligentne półki
- Wszechogarniający obraz
- Karty na stół
- Nowy wymiar zakupów
- Wartość dodana
- Urzeczywistnić wizję
- Zgodnie z planem
- Skuteczność na celowniku
- Sprzęt sprzętowi nierówny
- Zarządzanie na ekranie
- Piąty element
- Informacja na każdym kroku
- Niech wideo mówi za ciebie
- Wygodne czekanie
- Miło jak w banku
- LED-owe fasady
- Cyfrowe mozaiki
- Architektura pierwszego wrażenia
- Wspólna platforma
- Rewolucja czy stagnacja?
- Młodzian z werwą
- Visual Forrest, czyli lekcja z błędów
- Drogowskazy sukcesu
- Pozory mylą
- W stolicy syreni śpiew
- Ściana, która wciąga
- Bezpieczne góry
- Kontent is King?
- Potrzeba standardu
- Dorastanie
- Targowy Digital – moda czy obowiązek?
- Cyfrowe standardy
- Policyjny projekt
- Trzecia rewolucja
-
LFP
- Epson do druku żywicznego
- Billboard w płomieniach
- Decathlon i Ikea ćwiczą razem
- Wyznaj miłość na mieście!
- Premiera HP Latex
- Nowa kampania PepsiCo
- Koniec świata odwołany!
- Do it for safety!
- „Tęczowych świąt!”
- Kupuj, gdy leje się krew
- Dni Grzegorza Ciechowskiego
- Billboardy drugiej fali
- Take heat easy
- Brandalism krytykuje
- Kreativia modernizuje portfolio
- Mniej znaczy więcej
- Bezbarwne folie PET
- Do gadżetów i nie tylko
- Fashion on demand
- Hybrydowa wszechstronność
- Druk tkanin na drupie 2020
- Ricoh na RemaDays 2020
- Wielki format na tip top
- Mimaki na Formnext
- 12 lat gwarancji na głowice laserowe
- Pół metra w ciągu godziny
- Drukuj, gdzie chcesz
- 360 Reality Audio od Sony
- Stacje robocze HP
- Art x Technology
- O klimacie po raz kolejny
- Pokazać swoje możliwości
- Szyldy mają znaczenie
- Tekstyliowa premiera
- Zadruk różnorodnych podłoży
- Wielkoformatowe Spotify
- Dni Otwarte w Poznaniu
- Stawiamy na wielki format
- Roland VersaExpress RF-640
- Druk na tekstyliach według Rolanda
- UV Printer - Nowe maszyny w portfolio
- Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego
- Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016
- Roland Truevis - ploter drukująco-tnący
- Topowe plotery
- Powtóka z op-artu
- Specjaliści od optimum
- Wspólny owoc
- Lepiej, szybciej, taniej
- Graficznie i technicznie
- Premiera za premierą
- Osiągnąć przewagę
- Wyjdź poza standard
- Przywiązanie do jakości
- Tekstyliom na ratunek
- EFI radzi: podłoża specjalne
- Tanio, szybko, eko
- Samotność sprintera
- Dokładność i powtarzalność
- Powyżej wielkiego formatu
- Kompleksowe rozwiązanie
- Strefa sublimacji
- Mądre drukowanie
- Alternatywy 4
- Atramentowi sprinterzy
- Nowa era w wielkim formacie?
- Płaski ideał Océ
- Zegarki, sery i plotery
- Tekstylia od podszewki
- Koneserzy dużych rozmiarów
- 10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą
- Potencjał możliwości
- Precz z mitomanią
- Nowy rozmiar w szafie
- Gwiazdozbiór Titana
- Lateksowa rewolucja
- Poprzeczka wyżej
- Falisty recykling
- Innowacyjne środowisko
- Opadająca fala
- Duże wrażenie
- Wariacje UV
-
Media i Komunikacja
- Burda zmienia się w Słowne
- Sztuka z algorytmów
- #SuperRzecz
- Kampania w formie etykiet
- Karykatura J. Kaczyńskiego
- Kreatywność numerem jeden
- “Pies to przywilej!”
- Podsumowanie 2020 roku
- Zaawansowanie na poziomie α1
- Ku pamięci wybitnego poety
- Nowa tarcza Warner Bros
- Oczyszczone miasto
- Ku elektrycznej przyszłości
- Lupin reklamuje Lupina
- Wydanie w hołdzie zwierzętom
- Minimalistyczne logo
- Atrapy dla gamer’ów
- Świeć się z Energą
- “Zaszczep się i leć”?
- Pierwszy taki Carrefour Express
- „Aachoo!”
- „Witryna na gwiazdkę”
- Barwy siły i nadziei
- Cyberpunk 2077
- Marketing zgodny z etyką
- Wygrana Zofii Wawrzyniak
- Najdłuższy mural w Płocku
- 100% z Poznania!
- Reklama non-stop
- Niezwykły Visual Concert
- Mural przeciwko przemocy
- Poznajcie Projekt Pracownie
- “Siła Kobiet” jest wszędzie
- Murale od Empik Foto
- „Nadzieja” w polskich miastach
- Business Agility Pack
- Jeszcze się przytulimy!
- Mural ze starych zdjęć
- Święto w kolorach tęczy
- Zdrowia przede wszystkim!
- Tęczowe bramy Poznania
- Święta bez magii?
- Reklama dla przedsiębiorców
- “Warszawa żydowska”
- Osiedle dla ptaków
- Internetowy artysta Ganksy
- Foliówki zamiast ptaków
- Od PRL’u do wolności
- Spoiwo różnorodności
- Mural w stylu Yōkai
- Uliczna galeria sztuki
- Print on dispa!
- Pety na ziemi
- Środkowy palec z Berlina
- Jedynaste: Nie produkuj śmieci!
- Sztuka na ratunek pszczołom
- Traffic TV
- Podwójna moc Teckwin Shark
- Droga do wolności
- Mural przeciw nienawiści
- Topniejąca Floryda
- Antysmogowa sztuka
- W grupie siła!
- Naładuj energię (swoją i smartfona)
- Nowy image ABC
- Zagłada na filiżankach
- Kolor menstruacji
- Razem, choć na dystans
- Artysta ponad sztuką
- To ważne, w czym chodzisz
- Znikający Dracula
- Pocałunek rywali
- E-rozkłady jazdy
- Luksus w codzienności
- wBanksowana aukcja
- Książka za worek śmieci
- ⅓ - uratuj ją!
- Cool-Shop dla reklamy
- “Zaczytana sztuka”
- Kinomural 2020
- Mactac przypomina o dystansie
- Bezdotykowe menu
- Stop blubrom
- Grafika „budząca niepokój”
- „Archiwum Ożywione”
- Radar kampanii OOH
- #OurSecondChance
- Mapa zero waste
- Murale filtrujące powietrze
- Marketing z Jurkiem Owsiakiem
- #BiletWsparcia
- 25 tysięcy drzew na 25-lecie
- Ekologiczne płatności
- Kampania w harmonii z przyrodą
- Ranking The Drum
- Wśród najlepszych
- AMS: Zostań w domu!
- Bohaterowie epidemii
- Bierz Internet za rogi
- Nie każdy bohater nosi pelerynę
- Światło po ciemności
- „To nasza wspólna sprawa”
- Artysta obserwator
- Odpowiedzialne zakupy
- Prosty skład, dopasowana etykieta
- Pełna gotowość i mobilność
- OE-A Roadmap
- Kampania społeczna: Zostań w domu!
- Chaos reklamowy
- KFC w „Smart box”
- To nie jest zgoda
- Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku
- Miejsce kobiet jest w kuchni
- Kampania „Odpowiedzialny seks”
- W nowej odsłonie
- Gwiezdne Wojny zaskoczyły fanów
- Piwo na dwa sposoby
- Sztuka w fast foodzie
- Talking Print uruchamia Talkies
- Hologramowe słonie
- Innowacje w komunikacji wizualnej
- Galeria na ulicy
- Wspólne badania
- Komunikacja polityczna
- O parkach kieszonkowych
- Billboardy i reportaże
- Opakowaniowa kampania
- Mural źródłem inspiracji
- Tunelowa reklama
- Zwierzęta przeciw śmieciom
- Kolory Red Bulla
- Etykiety dla ekologii
- Coca-Cola i recyklomaty
- ASP i Ströer
- Rowerem po billboardach
- Kampania „Opowieści podręcznej”
- Koniec z marnowaniem jedzenia
- The DisCO2unt Billboard
- W drodze do perfekcji
- Przeciw dopalaczom
- Niestandardowe realizacje
- Ożywiamy każdą inwestycję
- Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…
- InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie
- No Walking 4 Water - kampania Roca
- Przenieść obsesję
- Mapa rozwoju
- Śladem Igrzysk Olimpijskich
- Miasto umeblowane
- Maszty w górę
- Konkretnie o 3D
- Od samego początku
- Manekin jak żywy
- Kreatywna droga do sukcesu
- Co nam dają dane?
- Coś wisi w powietrzu
- Szersze spojrzenie
- Co widać zza kierownicy?
- Nowe możliwości planowania
- Barokowe rozpasanie
- Kreatywnie z tektury
- Skuteczność outdooru
- Mezalians czy małżeństwo?
- Potrzeba współpracy
- Niepotrzebne bariery
- Szukać skutecznie
- Marketing funeralny w wersji digital
- Pomiarowe przymiarki
- Mapa możliwości
- Ciało jako nośnik
- Wirtualne zawieszki
- Reklama najbliżej ciała
- Pozory mylą
- ZaKODowane wiaty
- Poczujesz, co kupujesz
- Reklamowe oczko
- Dyskusja na ekranie
- Pseudoinnowacjom stop!
- Uprawiać światło
- Swojski marketing
- Sex, smartfon i marketing
- Wymiary przestrzeni
- Piątka na piątkę
- Materiał z potencjałem
- „Promocyjne” działania
-
Biznes i Ludzie
- VMLY&R wyróżniona
- Złote łuki znikają z Gdańska
- „Świat po...”
- Nowy communication manager
- Media bez wyboru
- “The Moon Girl”
- Premiera Digital Series iQ
- Targi na wiosnę?
- Podatek reklamowy? - “Kopanie leżącego”
- „Pandemia? Kryzys!”
- Biedronka w Radzie Reklamy
- Canon i podwójne „A”
- Koniec wolnych mediów?
- 44 nagrody dla Samsunga
- RemaDays Warsaw odwołane
- Meet your customer!
- Farma trolli i dezinformacja
- Ikea rezygnuje z katalogów
- Targi pod znakiem zapytania
- AMS Flex
- Viscom Italia Hyper Reality
- RemaDays Warsaw 2021
- Sharp NEC Display Solutions
- Solidarność kobiet
- Do zobaczenia w 2021!
- Z nowym logo
- Zmiany u Avery Dennison
- Dni Otwarte w Atrium
- 48 nagród dla Samsunga
- Art of Color 2020
- Nowa data ISE 2021
- Reklama za złotówkę
- Fespa Eurasia w 2021 roku
- Targi Dają Więcej
- Największy spadek w historii
- Odpowiedź “Milczącej większości”
- Festiwal Art Moves 2020
- Powrót do muzyki
- Pierwszy Tauro H3300 w Polsce
- Spadek 71% w reklamie zewnętrznej
- Coca-cola wspiera gastronomię
- „Projektowanie społeczne” z nową datą
- Targi ISE w Barcelonie
- Nowy szef polskiego oddziału Sony
- Do zobaczenia w roku 2021
- Nishiuma nowym dyrektorem B2B
- Stop and wash
- Wizualizacja Envision
- Porada od PIPT
- „Klient nasz Pan”
- Amagraf wspiera klientów
- Solidni w Biznesie
- Pesymistyczne prognozy
- Spustoszenie branży eventowej
- Drupa i Fespa przesunięte - Zmiany terminów
- Lamborghini z drukarki
- Sony World Photography Awards 2020
- Poznaj sektory targów
- Druk cyfrowy zamiast nici
- HP inwestuje 200 mln dolarów
- Seminarium Wielkiego Formatu Atrium
- Golden Pixel Award 2019
- Twórczość literacka w outdoorze
- Agencja mediowa PKN Orlen i PZU
- Targi coraz bliżej
- Brytyjskie regulacje reklamowe
- viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej
- W blasku reflektorów - Magia eventu
- Fespa wróciła do Amsterdamu
- Leasing w poligrafii
- Integracyjny areopag
- Rekordowa jedenastka
- Materiały w zasięgu ręki
- Obraz po japońsku
- Oko na reklamę
- Polska w centrum uwagi
- Cyfrowe żniwa
- Musisz tam być
- Święto sublimacji
- To działa
- Za zachodnią granicą
- Europejski pejzaż outdoorowy
- Debiut na wielkiej scenie
- Co było, co będzie
- Rozkład jazdy
- Sukces jedno ma imię
- Doradztwo – klucz do sukcesu
- Wyższa jakość serwisu
- Zmiana myślenia
- Optymistycznie
- Drugi wymiar
- Ekologicznie vs. ekonomicznie?
- Ambaras pod wiatą
- Dobry rok
- Przyszłość motorem teraźniejszości
- Zamiłowanie do detalu
- Angielskie wejście
- Ziemia obiecana
- Clio Awards rozdane!
- Królowie reklamowej dżungli
- Reklamowe Oscary
- Plakaty, którymi można sterować?
- Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.
-
Wrapping
- Czysta strefa
- Cięcie folii ochronnych
- Dr Pepper i wrapping
- Samochód w zoo
- Innowacyjne podejście do oferty
- Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej
- Lateks prehistorii
- Aplikacje na asfalcie
- Patrz pod nogi
- Bonjour, Hexis
- Cztery dni z oklejaniem
- Spotkanie z oklejaniem
- Bitwa na folie
- Amerykański desant
- Lekkie oklejanie
- Pochód mistrzów
- Wypożycz kawałek auta
- Fura w nowej skórze
- Szklany biznes
- Pod prąd
- Potrzebne są dowody
- Graffiti bez szans
- Żniwa w pełni
- Kalandry do boju
- Wysoka forma
- Szczelnie oklejeni
- Droga usłana gwiazdami
- Co z tymi pojazdami?
- Foliowy zawrót głowy
- Abecadło aplikacji – cz. 1
- Fuszera na furze
-
Sign & Systemy Świetlne
- Hołd dla fizyki
- Laserowe nowości
- Żabka zasilana zieloną energią
- Efektywne planowanie podróży
- Zmiana w kilku minut
- Od listw cenowych po folie PCW
- Wow Billboard!
- Baldachim na Sylwestra
- Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy
- Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami
- Poltent - Branding wysokiej jakości
- Świetlna świetność
- W blasku iluminacji
- Jak podświetlać
- Rząd jak korporacja
- Zmiana na plus
- Światło w grze
- Miasto jak malowane
- Plastik ma się dobrze
- Nowe światy
- Odświeżona tradycja
- Strefa zagrożenia
- Piwne otwarcia
- Zrobieni w balona
- Remont marki
- Jak zaprojektować dobre logo?
- MNV Króliki w Muzeum
- Interaktywne oświetlenie
- Rok orła
- Neony kontra LED-y, cz. II
- Orzeł czy reszta?
- Światło w wielkim mieście
- Neony kontra LED-y
- W innym świetle
- W ferii rozświetleń
- Przestrzenne podświetlanie
- Jasne, że na bank
- Białe szaleństwo
- Świetlana przyszłość
- Na wagę złota
- Gospodarskie znaki czasu
- Logotyp na eksport
- Jasno i wyraźnie!
- Since 33
- Obrazkowa dżungla
-
Digital Signage & LED
- PRENUMERATA
- PATRONUJEMY
- ARCHIWUM
-
ENCYKLOPEDIA
- Ambient media
- Billboard
- Blockout
- Blow-up
- Blueback
- City light
- Day & night efekt
- Digital Sigange
- Flock
- Frontlight
- Guerilla marketing
- Identyfikacja wizualna
- Infokiosk
- Kampania reklamowa
- Layout
- Marketing wirusowy
- Outdoor
- POS
- Reklama szokująca
- Reklama teaserowa
- Reklama tranzytowa
- Supersite
- Totem
- X-baner
- Witacz
- Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality)
Na tegorocznych targach Fespa Digital, Agfa Graphics promowała stale rozszerzane portfolio swoich rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego. Pozwala ono na coraz szersze zastosowanie techniki inkjet UV w różnych segmentach rynkowych. Swój debiut na wystawie o światowym zasięgu miał tu ploter :Anapurna M2540 FB, prezentowany obok :Anapurna M2050 – najlepiej sprzedającego się obecnie urządzenia z tej serii. Rodzina systemów :Jeti była w Barcelonie reprezentowana przez modele :Jeti 3324 AquaJet Pro do zadrukowywania tekstyliów i wysokowydajny :Jeti 3020 Titan FTR. Przez cały okres targów na stoisku była obecna Adriana Piotrowska – regionalny kierownik sprzedaży w dziale inkjet Agfa Graphics Sp. z o.o., która przyjmowała gości z Polski.
Wszystkie prezentowane na targach urządzenia były demonstrowane podczas pracy „na żywo”, wzbudzając zainteresowanie przybyłych do Barcelony przedstawicieli firm specjalizujących się w produkcji systemów oznaczeń czy displejów oraz szeroko rozumianych dostawców usług poligraficznych, poszukujących niezawodnych, wydajnych i opłacalnych rozwiązań do drukowania na giętkich i sztywnych podłożach. Mówi Adriana Piotrowska: „Byli wśród nich także klienci z Polski, zainteresowani najnowszymi trendami i technologiami w zakresie drukowania wielkoformatowego. Kilku z nich, będąc pod wrażeniem specjalnie zorganizowanych prezentacji podjęło z nami rozmowy, z których – jak sądzę – przynajmniej część zakończy się podpisaniem kontraktów. Jednak w tym roku widać było wyraźnie, że targi są mniejsze, także z uwagi na zbliżającą się, największą na świecie wystawę poligraficzną – drupa 2012. To na niej koncentrują się kluczowi gracze, również Agfa Graphics, stąd prezentowana w Barcelonie oferta była dość ograniczona. W naszym przypadku objęła wybrane rozwiązania z serii :Anapurna i :Jeti.”
Podczas targów prezentowane też były filmy, obrazujące możliwości dwóch przemysłowych maszyn reprezentujących „hybrydową” koncepcję Agfa Graphics, łączącą w sobie sitodruk z drukowaniem cyfrowym. Pierwsza z nich to :M-Press Leopard, wyposażona w nową opcję automatu 3/4, druga to w pełni zautomatyzowany model :M-Press Tiger. Obie stanowią atrakcyjną alternatywę wobec wielokolorowych, tradycyjnych maszyn sitodrukowych, oferując wydajność na podobnym poziomie, nie tylko w zakresie zleceń niskonakładowych, ale też przy produkcji średnich i wysokich nakładów.
Dwa razy :Anapurna…
2-metrowy ploter :Anapurna M2050 szybko stał się bestsellerem wśród systemów Agfa Graphics z serii :Anapurna, przede wszystkim za sprawą zastosowanej tu niezwykle opłacalnej platformy drukowania, przeznaczonej do najwyższej jakości zastosowań graficznych. Jego niezawodność i wysoka jakość drukowania spowodowały, że jest on dziś niezwykle popularnym rozwiązaniem klasy entry-level wśród przedsiębiorstw poszukujących urządzenia opartego na technologii UV, pozwalającego na zadrukowywanie mediów sztywnych w formacie do 2 x 3 m oraz giętkich o maksymalnej szerokości 2 m.
Debiutujący na światowej wystawie płaski model :Anapurna M2540 FB pozwala z kolei na zadrukowywanie z fotograficzną jakością sztywnych podłoży o maksymalnym formacie 2,54 x 1,54 m. Oferuje zadruk w sześciu kolorach oraz zastosowanie dodatkowej bieli kryjącej/podkładowej, umożliwiając wykonanie trwałych wyrobów na różnorodnych materiałach.
Za sprawą przełomowej konfiguracji i zaawansowanego projektu stołu próżniowego, zapewniających dokładne i niezawodne rozmieszczenie punktów rastrowych, ploter :Anapurna M2540 FB oferuje prędkość drukowania dochodzącą do 45 m2/h. Stół próżniowy posiada dwie strefy, z których każda składa się z czterech przełączanych komór. Dzięki temu ploter ten jest odpowiednim rozwiązaniem przy realizacji powtarzalnych i nieco węższych prac. Druk obustronny jest uproszczony poprzez zastosowanie jedenastu ruchomych punktów pasowania, odpowiadających za szybkie i dokładne pozycjonowanie arkusza. Podobnie jak wszystkie pozostałe systemy oparte na platformie :Anapurna, także dwa prezentowane na targach Fespa Digital urządzenia wykorzystują dedykowane, stworzone przez Agfa Graphics atramenty UV, zapewniające odpowiedni poziom adhezji i wysoką trwałość obrazów. Dodatkowa biel może być aplikowana jako opcja podkładowa bądź kryjąca oraz wykorzystywana jako kolor specjalny.
…dwa razy :Jet i…
Podczas targów Fespa Digital rodzina :Jeti także była reprezentowana przez dwa modele. Pierwszym z nich było sześciokolorowe urządzenie :Jeti 3324 AquaJet Pro – wodny ploter do zadrukowywania tekstyliów, wykorzystujący ostatniej generacji atramenty dyspersyjne, pozwalające na stosowanie w nim dowolnych materiałów poliestrowych. Uzyskiwane w nim żywe, trwałe i wodoodporne kolory są zapewniane przez najnowszej generacji atramenty wodne. Dzięki wbudowanemu piecowi, opartemu na technologii IR, uzyskiwany jest wysokiej jakości wydruk. Ploter, o szerokości 3,2 m, oferuje prędkość maksymalną 65 m2/h i rozdzielczość 400 dpi. Urządzenie posiada też wbudowany system odwijania, windę do podawania zwojów z materiałem, przewijarkę oraz system filtracji i ekstrakcji oparów. Ukośne wałki, na których umieszczany jest materiał, zaprojektowano tak, by zapewnić idealne, płaskie ułożenie dowolnego medium do drukowania.
Drugi reprezentant rodziny :Jeti na barcelońskich targach to model :Jeti 3020 Titan FTR, łączący w sobie technikę drukowania płaskiego i „flat-toroll” oraz umożliwiający wysokowydajną produkcję na mediach sztywnych i giętkich o szerokości do 3,2 m. Ten wszechstronny system, z opcją rozbudowy (uwzględniającą kilka wariantów) wraz z rosnącymi potrzebami użytkownika, zaprojektowano tak, by łączył w sobie wysoką prędkość produkcji z różnymi kombinacjami kolorystycznymi, w tym z zastosowaniem bieli. W wersji prezentowanej na targach ploter wyposażono w 32 głowice dla kolorów podstawowych oraz 4 dla bieli kryjącej/podkładowej.
…i wirtualne prezentacje :M-Pres
Na stoisku Agfa Graphics odbywały się także wirtualne prezentacje dwóch „hybrydowych” maszyn :M-Press Tiger i :M-Press Leopard, obejmujące m.in. nowe funkcje automatu 3/4 wprowadzone w drugim z wymienionych urządzeń. Systemy te zaprojektowano z myślą o przejmowaniu przemysłowych zleceń dotychczas realizowanych w maszynach sitodrukowych. Za inwestycją w maszynę :M-Press ma przemawiać m.in. matematyka: średnie zużycie atramentu w tych urządzeniach wynosi 5 ml/m2, czyli 3-4 razy mniej niż wynosi zużycie farby w konwencjonalnych maszynach sitodrukowych (jak też znacząco mniej niż w pozostałych systemach drukowania cyfrowego dostępnych na rynku). W efekcie zmienny koszt wydruku w systemie :M-Press jest na tym samym, bądź wręcz niższym poziomie niż przy sitodruku. Za sprawą wysokiej prędkości drukowania, automatyzacji i 48- bądź 55-strefowych stołów próżniowych, rzeczywista wydajność maszyny :M-Press dorównuje wielokolorowym urządzeniom sitodrukowym. Zatem przy podobnym lub mniejszym poziomie zaangażowania finansowego – w porównaniu z rozwiązaniami analogowymi – koszty stałe związane z użytkowaniem maszyny :M-Press są takie same lub niższe, przede wszystkim poprzez wyeliminowanie etapu przygotowania sit i procesu czyszczenia.
« poprzedni | następny » | « wróć |
Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.
Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.