AMS: Zostań w domu!

 

Jeden z liderów polskiej reklamy outdoorowej AMS rozpoczął w kwietniu swoją kampanię społeczną, związaną z epidemią koronawirusa i kampanią „Zostań w domu”. Na ponad tysiącu analogowych i cyfrowych citylightach firma przypomina tym, którzy nie mogli zostać w domu, o najważniejszych zasadach postępowania w miejscach publicznych. Na nośnikach umieszczone jest hasło kampanii „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”, a zaraz pod nim, w formie infografik znajdują się zasady, takie jak „myj ręce”, „nie dotykaj twarzy” czy „zasłaniaj usta i nos”, które kończy wezwanie „Dbaj o siebie i innych!”. Projekt plakatu przygotował jego główny autor, artysta-grafik Adam Żebrowski we współpracy z działem marketingu AMS. Z kolei nośniki cyfrowe przekazują podobne komunikaty, w których kolejne odsłony informują o zaleceniach w formie pytań i odpowiedzi „TAK” lub „NIE”. Połączenie w odpowiedziach koloru czerwonego i zielonego pozwoliło na utworzenie swego rodzaju sygnalizacji świetlnej, która „podpowiada” jak „poruszać się” w czasach pandemii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama