Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

AMS: Zostań w domu!

 

Jeden z liderów polskiej reklamy outdoorowej AMS rozpoczął w kwietniu swoją kampanię społeczną, związaną z epidemią koronawirusa i kampanią „Zostań w domu”. Na ponad tysiącu analogowych i cyfrowych citylightach firma przypomina tym, którzy nie mogli zostać w domu, o najważniejszych zasadach postępowania w miejscach publicznych. Na nośnikach umieszczone jest hasło kampanii „Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu”, a zaraz pod nim, w formie infografik znajdują się zasady, takie jak „myj ręce”, „nie dotykaj twarzy” czy „zasłaniaj usta i nos”, które kończy wezwanie „Dbaj o siebie i innych!”. Projekt plakatu przygotował jego główny autor, artysta-grafik Adam Żebrowski we współpracy z działem marketingu AMS. Z kolei nośniki cyfrowe przekazują podobne komunikaty, w których kolejne odsłony informują o zaleceniach w formie pytań i odpowiedzi „TAK” lub „NIE”. Połączenie w odpowiedziach koloru czerwonego i zielonego pozwoliło na utworzenie swego rodzaju sygnalizacji świetlnej, która „podpowiada” jak „poruszać się” w czasach pandemii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama