Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Realistyczna reprodukcja skóry

 

© Mimaki

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, wprowadziła na rynek nowy model atramentowej maszyny drukującej Mimaki SUJV-160, która umożliwia realistyczne odwzorowanie tekstury naturalnej i sztucznej skóry. Mająca trafić do sprzedaży w czerwcu, nowa, szerokoformatowa, solwentowa drukarka atramentowa UV oferuje szerokość drukowania do 1610 mm, dzięki czemu idealnie nadaje się do zdobienia skórzanych akcesoriów odzieżowych, mebli, a nawet tapicerki samochodowej.

Nowe rozwiązanie jest wynikiem połączenia technologii dwóch liderów rynku - firmy Mimaki w dziedzinie druku oraz technologii atramentów UVIQUE firmy Fujifilm. Cienkowarstwowy atrament solwentowy UV SU200, opracowany przez Fujifilm i sprzedawany wyłącznie przez Mimaki, zapewnia naturalnej i sztucznej skórze wyjątkową elastyczność, rozciągliwość i znakomitą odporność na zarysowania. Pozwala to zachować teksturę i uczucie w dotyku materiału po zadrukowaniu, a także zwiększa wydajność, umożliwiając natychmiastowe przejście do etapu przetwarzania końcowego z pominięciem czasu schnięcia. Jak podkreśla producent, połączenie innowacyjnych technologii druku i atramentu sprawia, że system przeznaczony jest do szeregu ekskluzywnych zastosowań. Urządzenie może dostarczyć materiał do produkcji torebek, butów czy spersonalizowanego wyposażenia drużyn sportowych w branży modowej, dywaników i sof w branży wystroju wnętrz, foteli samochodowych i siodełek motocyklowych, umożliwiając również zdobienie wyrobów z formowanej żywicy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama