Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Nowa tożsamość: Alive

© Xiaomi

Firma Xiaomi zaprezentowała odświeżone logo i tożsamość pod nazwą „Alive”. Celem wprowadzenia nowego brandingu jest „wzmocnienie pozycji marki w segmencie premium”, który ma symbolizować „witalność firmy” poprzez dodanie więcej dynamiki do kreacji wizualnej. Odświeżone logo nie jest już osadzone w prostokącie, lecz przyjęło bardziej zaokrąglony kształt. Kolorem firmowym pozostaje niezmiennie pomarańczowy, który ma przekazywać żywość marki, natomiast barwami uzupełniającymi są kolory: czarny i srebrny. „Krzywizna i relacje między elementami dają poczucie ruchu, zmiany, życia. Xiaomi rozwija się w szybkim tempie. Nowa tożsamość marki będzie napędzać firmę w nadchodzącej dekadzie” – podkreśla marka.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama