Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa tożsamość: Alive

© Xiaomi

Firma Xiaomi zaprezentowała odświeżone logo i tożsamość pod nazwą „Alive”. Celem wprowadzenia nowego brandingu jest „wzmocnienie pozycji marki w segmencie premium”, który ma symbolizować „witalność firmy” poprzez dodanie więcej dynamiki do kreacji wizualnej. Odświeżone logo nie jest już osadzone w prostokącie, lecz przyjęło bardziej zaokrąglony kształt. Kolorem firmowym pozostaje niezmiennie pomarańczowy, który ma przekazywać żywość marki, natomiast barwami uzupełniającymi są kolory: czarny i srebrny. „Krzywizna i relacje między elementami dają poczucie ruchu, zmiany, życia. Xiaomi rozwija się w szybkim tempie. Nowa tożsamość marki będzie napędzać firmę w nadchodzącej dekadzie” – podkreśla marka.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama